Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Ferrarit a gyereknek!

2009.01.18. 14:18 felhasznalo

Habár jogsit 17 éves koruk előtt nem szerezhetnek csemetéink, a luxusról és a kiválasztottság érzéséről mégsem kell lemondaniuk! Még jó hogy, hát miféle emberré cseperednének máskülönben? Kaphatnak például Ferrari kerékpárt, amely a forgalmazó szerint a design és mérnöki munka remekműve.

A drótszamarat egy diszkrét ágaskodó lovas logó díszíti, csak hogy minden játszótéri kisgyereknek tiszta legyen, ki a legtökösebb leány a placcon. Mert, ahogy az a hivatalos Ferrari fehér és rózsaszín festésről is kiderül, bizony csajoknak készített darabról van szó.

 
 
Forrás: Totcars

7 komment

Címkék: design sport gyerek lány bicikli úton abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr36880351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.01.18. 16:55:43

újgazdagék körében biztosan népszerű lesz a a pripa.

nem várt fordulat 2009.01.18. 17:15:46

mennyit kóstál ez a remekmű?
én a deák téren láttam anno egy porche cangát, na hát az nem volt piti. az négy kiló volt.

mondjuk a nyolcban ezzel nem fog sokat bicajozni :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.18. 17:17:21

Ahhoz képest olcsóság: most akciósan 249 font az ára.

MasterMason 2009.01.18. 17:22:46

Egyébként pont úgy néz ki mint a régi kemping...

a_tom 2009.01.18. 18:24:56

Ja, majdnem olyan mint a kemping, de azt asszem össze is lehetett hajtani. Nekem sajnos nem volt :)

nem várt fordulat 2009.01.18. 18:53:03

vazz, te tényleg kiaraktad ezt a legjobb blog logót? :)))

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.18. 19:09:40

@karacsi_maci: Naná, majd nem.:) Egyébként nemcsak nálam szerepel, annyi Superblog díjas van, mint csillag az égen.:)

A_tom, jaja, nekem volt Kempingem, összehajtható, nagy dolog volt akkoriban, aztán apám, míg nyaralni voltam elcserélte egy Úttörőre meg egy gagyira, mondván milyen jó vásárt csinált. Egy darabig ki voltam miatta akadva, de az Úttörő annyira faszán ment, hogy sorra nyertem vele a téren a versenyeket. Úgyhogy végül mégiscsak jó vásárt csinált a fater.
süti beállítások módosítása