Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 7.

2009.05.13. 17:58 felhasznalo

Zaphodbb bloggerina lógós könyvtárolós posztja vitathatatlanul nagy tetszést váltott ki Olvasóink között, többen lelkendeztetek, hogy megcsináljátok a gyereknek. Nos, Toria nemcsakhogy a tettek mezejére lépett és varródoboza mellé telepedett, de a végeredményt el is küldte nekünk!

"Szia!
Pár hónapja olvasom a gyermekszoba blogodat, igazán remek.
A könyvtartós cikk kapcsán ragadott el ténylegesen az alkothatnék, engem, a kézügyesség-antitalentumot.
A problémánk adott volt, a megoldást kellett ránk szabni, szó szerint is:-) Magas ágyhoz kellett valami, hogy ne kelljen fel-le mászkálni a fiamhoz/nak. Falvédő van, tehát az eredeti rudas megoldás kizárva.
Maradt az ágy oldalára köthető tartó.
Lehetett volna talán lefelé kisebb, de valamiért úgy gondoltam, nekem ekkora kell. Egyedül varrtam, életem első varrott műve :-) Úgyhogy nagyon büszke vagyok magamra és az eredményre is. A fiam is odavan érte.
Köszi a tippet.
üdv
Toria"

 

Azzal azért vitáznék, hogy Toria mennyire bizonyul antitalentumnak kreativitás terén, mert nemcsak a pompás tárolóért emelem előtte kalapom, hanem a korlát kihasználásának ötletéért is. A falvédőként felhasznált szőnyegek miatt pedig minden tiszteletem, nagyon jól mutatnak a zöld fal előtt!

Toria, abba ne hagyd a kreatívkodást, a többi Olvasónak pedig üzenjük, szívesen látjuk mások műveit is!

1 komment

Címkék: könyv polc praktikus rend kreativ tárolás textil könyvespolc sk csecsebecse alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr631119112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyosgaloca 2009.05.15. 07:19:31

Toria, grat, ennek aztán tényleg nincs köze az antitalentum.kreatívkodáshoz :P Egy igazi profira vallnak az ilyen ötletek :)) Nagyon tetszik, az anyag is, és egyetértek, a falvédőbe is beleszerettem :) Gratulálok, csinálj még még! :)
süti beállítások módosítása