Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Betyár-juhász mobil

2009.09.11. 17:53 felhasznalo

Bár egyik kedvenc gyártóm, az Our Children Gorilla szerint mobiljukon két úriember lengedez a huzattól mozgatva, én mégis inkább egy juhásznak és betyárnak látom őkelmüket. Igazából már csak a kackiás bajszok hiányoznak - bár enyém kölök anno visítófrászt kapott minden arcszőrzettől.

A mobil természetesen újrapapír, ahogy a csomagolása is. És szerintem egy kisfiú ágya fölött különösen jól mutatna. Bár elfogult vagyok, imádtam a koponyabarlangjukat és a majomfogasukat is.

Forrás: Our Children Gorilla

1 komment

Címkék: design játék kiegészítő alvás baba ágy gyerekszoba kiságy csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr81365689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.09.13. 07:12:45

Szerintem kicsit ijesztő. A két lyuk a szemük helyén...
süti beállítások módosítása