Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Juhééééééé

2009.09.22. 17:56 zaphodbb

Talán itthon még nem annyira elterjedt az új jövevények érkezésekor üdvözlő kártyát adni, küldeni - vagy csak mi nem kaptunk anno egyet sem -, de szerintem igazán meg lehetne honosítani ezt a dolgot, mert kedves gesztus. Nem mellesleg pedig, el lehet tenni a gyerek emlékeknek fenntartott dobozába a kártyákat, hogy később elővehesse és jókat mosolyogjon rajta, míg mi a háttérben könnyezünk, hogy milyen nagy már.

Ezek a kártyák az ArtMind kínálatából, amiket alant láthattok, egyszerűségükkel és ötletességükkel fogtak meg, és csaltak széles mosolyt az arcomra. A "Wheeeeeee", kb. annyit tesz, mint juhéééééé vagy jiháááááá, esetleg jipijájééééé, kinek hogy jön a szájára az örömnek eme megnyilvánulási formája. A kártyához tartozó kis fejecske filcből készül. Mifelénk decemberben érkezik két fiú után az én várva-várt unokahúgom, neki biztos, hogy megpróbálok készíteni egy ilyet.

Forrás: ArtMind

7 komment

Címkék: szülő terhesség baba üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr51386584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VirgArt · http://www.virgart.hu 2009.09.22. 21:34:37

Ezekre az egyszerű, ám annál nagyszerűbb fazonokra én is rátaláltam. Roppantmód megtetzsettek, és készítettem az ötletből kiindulva egy királylány és egy királyfi fejet hűtőmágnesnek. A fejeket úgy készítettem el, hogy hasonlítsanak az ifjú párra, akik nászajándékba kapták. :o)

toria 2009.09.23. 10:44:44

Még ha ilyet nem is, de üdvözlő kártyákat kapott a fiam 3 éve, el is tettem őket, pedig nem vagyok egy nagy gyűjtő.

*zsb* 2009.10.02. 19:49:16

A csodálatos kis üdvözlőlapok ArtMind munkái és itt meg is vásárolhatóak:

www.ArtMind.etsy.com

A munkák természetesen szerzői joggal védettek, de egyébként sem szép dolog más szellemi tulajdonával visszaélni, szerintem...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.02. 19:54:12

@zsbcreations: A forrásban ott a link az ArtMind etsy oldalára.

*zsb* 2009.10.02. 20:01:13

@felhasznalo: a cikkben viszont nincs megemlítve a neve, csak az, hogy hajrá, csináljuk meg mi is.

Kényes kérdés, elismerem...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.02. 20:17:18

@zsbcreations: Igazad van, és ezt a hibát máris javítjuk.

*zsb* 2009.10.02. 20:30:14

Nagyon szépen köszönöm!
süti beállítások módosítása