Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Bamboletta

2009.10.08. 10:12 Cyr

Már régóta kacérkodom ezekkel a Bambolettákkal, itt az ideje, hogy a tegnapi horrorisztikus böffenetek után nyugodtabb, és nekem legalábbis kedvesebb vizekre evezzünk. Bamboletta. Már a név is csupa dallam és gyengédség - becézni persze az olaszok is tudnak -, a babócák pedig  kedvesek, pufókak, ölelnivalóak, szerencsére egy sem Barbie-alkat.

Összeszokott, időről-időre bővülő kézműves csapat dolgozik rajta, rajtuk, van, aki a hajszínek, frizurák mestere, Bamboletta-fodrász, van, aki a ruhácskákat tervezi, szabja, varrja, szeretettel, csupa derűvel, mindig más és más formára-fazonra alakítva. Érdemes a honlapjukra ellátogatni, végigböngészni ezt a töménytelen féle-fajtaságot, választani közülük szinte lehetetlen.

Tetszenek, mert egyszerűen azok, amik. Öltöztetős játékbabák. Műsallang nélkül, kortalanul, fittyet hányva mindenféle babatrendre.

 

Forrás: Bamboletta

18 komment

Címkék: játék gyerek lány baba textil gyerekszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr471415126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ragdoll 2009.10.08. 12:12:25

Nagyon kedves babák, kár, hogy ez én kislányom még túl pici ehhez. Semmi "mű" íze nincs, és igen: "szerencsére egy sem Barbie-alkat" :))

De úgy látom, hogy sajna Magyarországon nem lehet kapni, a honlapjuk is angol... :(

Krane 2009.10.08. 14:37:05

Jajjjj de nagyon szépek és kedvesek! Nekem is kellene egy ilyen!

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.10.08. 14:46:38

Jaj de bájosak. Még magamnak is szívesen vennék. Régen aug. 20-án nagyon szép kirakodóvásár volt a szülővárosomban, csupa kézműves. Volt ott egy bábos néni, ő csinált hasonlókat, minden évben kaptam ott valamit, nem is akartam mást. Voltak pici babák, ping pong labda volt a fejük (gondolom) bájos csipkés kalapban, ruhácskában. Azt hiszem 7 db-ot gyűjtöttem össze belőlük, egy szomszédlány meg csúful tönkretette őket, golyóstollal hatalmas szájakat rajzolt nekik. Őt azóta is hevesen utálom ezért. De voltak nagyobb babák, annyira szépek! Meg kockásfülű nyúl. A vásár átalakult aztán kínai piaccá. A bábosnéni meg eltűnt. És se a tönkretett babákat nem tudtam pótolni, se újakat beszerezni. Amikor nagyobb lettem, kerestem Kapolcson, meg itt-ott, de nem találtam. És ezek annyra hasonlítanak, hogy mindjárt rendelek is egyet. :)
(A Mankákról meg csúful lemaradtam)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 14:55:31

@lunanyuszi: És mi lenne, ha sk megpróbálnád reprodukálni azokat a babákat?

És bár a Mankákról lemaradtál, azért ne félj, lesz még a Gyerekszobán nyereményjáték.:)

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.10.08. 16:21:18

@felhasznalo: Valószínüleg az lesz egyébként. De ahhoz kevés motiváció az én vágyam, magamnak ritkán állok neki bármit is készíteni. Először kell egy gyerek.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 16:30:14

@lunanyuszi: Hát, ha gondolod, blogtestületileg van ugye hét gyerek, különféle nemekben és korszakban, kölcsönadunk egyet.:)

buboreek 2009.10.08. 18:08:00

Ööö, most eltűnt a hozzászólásom, vagy moderálásra vár?

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 18:21:21

Lehet, hogy moderálásra vár, csak az a frankó, hogy totál döglött ma a hotmail... Betojás.

RILLA 2009.10.08. 19:35:37

@ragdoll: ha érdekell, a honlapomon megnézheted a babáimat! a link amit egy korábbi megjegyzésben írtam eltűnt, elküldhetem emilen!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 20:02:14

@RILLA: eltűnt, mert kimoderáltuk. A pusztán reklám célű hozzászólásokat sajnos töröljük. De ha esetleg szeretnél megjelenni a Gyerekszobán, küldj nekem egy emailt - oldalt megtalálod a kapcsolat alatt-, és megbeszéljük.

RILLA 2009.10.08. 20:27:01

Rendben, remélem érdemesnek találsz majd az Oldaladon való megjelenésre! jelentkezem nálad emailben!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 21:21:32

@RILLA: Megkaptam, de nem bírom megnyitni, ma valamiért egész nap szarakszik a hotmail... Hol van kapcsolat a szerverrel, hol nincs, de leginkább nincs.

buboreek 2009.10.08. 22:51:43

Én is varrtam egy ilyesmi babát a lányomnak, igazából csak a minőségi alapanyag beszerzésével volt gondom, de megoldható az is, Leírást lehet találni a neten.
bubipoloi.blogspot.com/2008/12/hanna-babja-bogy-msodszor.html

bölcsésztanár 2009.10.08. 23:02:34

Lehet itthon kapni hasonló babákat, bár nem öltöztethetők és nem is ilyen sokfélék. Vásárokban szoktam látni, szerintem azok is vannak ilyen aranyosak.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.09. 11:01:33

@lunanyuszi: Jaj, szerintem szeretik a változatosságot.:) No meg, tudod, milyen jó időnként megszabadulni anya-apa zsarnoksága alól?:)))

Dortje 2009.10.09. 16:39:49

@buboreek: nagyon édes, egészen hasonló, tényleg. Az ember a fiainak varrhat ilyet?! :)
süti beállítások módosítása