Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkoss a gyerekkel 2.

2009.12.22. 18:19 Cyr

Ezúttal ismét nyerteseink ötleteit mutatjuk be Nektek, álljon itt további három ügyeskezű anya és a csatolt csemeték, akiket szintén eltalált nyereményzáporunk.

Elsőként Lufii nevű olvasónk kápráztatott el minket remek ötletével, a kezes-lábas karácsonyfával.

Áron nagyon szeret velem alkotni,festeni és gondoltuk mivel karácsony igy készitünk egy különleges karácsonyfát,de mivel Ő 2 éves igy nem igazán boldogul még az ecsettel igy mindig kézzel és lábbal készitünk lenyomatokat igy festünk! Ez a remekmű is igy készült csak kézzel és lábbal a fa alatt lávő dobozt én festettem mivel ajándék is legyen a fa alatt :)))

 

Hajnalomtól és három csemetéjétől (7, 4,5 éves és 7 hónapos) is csupa szépségeket kaptunk. Nézzétek csak:

1. bejárati ajtó: a gyerekek segítettek tartani, tekerni a szalagokat, én a lakásban összeöltöttem, így kívül és belül is ilyen  masnis-díszes-ajándék jellege lett.

 

2. nappali ablak: a posztotokkal egyidőben készültek ezek a 3D-s hópelyhek. A gyerekeket teljesen elbűvölte, ahogy a felszálló meleg forgatja őket. Így Csenge is nekiállt és önállóan csinált a szobájába egy hatalmas pihét. Nekem csak az összeállításban kellett segédkeznem.

 

3. Kaktuszfélét díszítő karácsonyi manók: a karácsonyi manók nálunk különös szeretetnek örvendenek (az adventi naptárunk kapcsán). Így egy könyvből választották ki ezt a két figurát. A sablon készítése rám maradt, Csenge és Zalán az összeállításban, ragasztásban jeleskedett. (Zalán keze nyomán kicsit túl sok ragasztó jutott a fiúmanó sapkájának, így az kissé elázott.) Én az arcukat rajzoltam meg.

 

4. Zalánnal készült közösen a szobájába ez a fenyőfás, télapós dísz. A sablont szintén én csináltam, ő ragasztott és esténként örömmel fekszik, mert az ágyából csak neki mosolyog, egyszerre két télapó is :)

 

5. Talán a legklasszikusabb közös karácsonyi tevékenység: mézeskalács sütés-szaggatás-díszítés. Napközben folyamatosan lopkodták, ették a mézeseket, a végeredmény 252 db díszített mézeskalács lett!

 

Csillagboris nevű olvasónk két gyerekkel ügyködött, helyzetét némiképp nehezítette, hogy az idősebb is mindössze 3,5 éves, hogy a hatékonyan közreműködő egyévesét már ne is említsük. Ő így ír:

Mi november vége óta gyártjuk az apró díszeket 3 és fél éves lányommal. A kisebbik lányom 1 éves, így az ő részvétele abban merül ki, hogy egységnyi idő alatt a lehető legtöbb alapanyagot tömi a szájába.

Íme a kész alkotások:

A papírból készült ablakdísz formáit én vágtam ki, Juli festette a csillagokat, gyöngyöket ragasztott a fenyőkre, és vattaprémet a csizmákra, majd kis segítséggel ő is fűzte fel rafiára.

 

A fenyőfára a gombokat ragasztotta, a csillagokat (amik tulajdonképpen csillagfejű Milton kapcsok) szintén ő szurkálta be. A gömböket én kötöttem fel az ágak végére, az ötlet viszont Julié.

 

A rénszarvasokat valahol a neten láttam meg, fejük a gyerekek talpa, szarvuk pedig a kéznyoma. Végül egy "baba-" és egy "nagylányrénszarvasunk" is lett.

Az ajtódíszhez különféle textileket vagdostunk darabokra, ezeket ragasztottuk fel egy karton alapra. A tetejére Juli repülő angyal-rajza került.

 

Lefotózom még a karácsonyfadíszeket, mivel főleg a Gyerekszoba ihlette őket, ezeket én varrogattam, a lányom vattával tömte, amikor éppen volt kedve.

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék gyerek ünnep szülő anya apa kreativ idea hellókarácsony sk dekor alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr61615987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása