Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 29.

2010.02.23. 14:24 felhasznalo

Kicsit el vagyunk itt maradozva az olvasói levelekkel - mert ugye volt a Karácsony, meg az évvége, meg aztán már mindannyian kicsit szét vagyunk csúszva az egyelőre elérhetetlennek tűnő tavasz hiánya miatt -, ezért mindenkitől szeretnénk nagybetűs ELNÉZÉST kérni!

De most sorra előszedegetem majd a régóta itt kuksoló kincseket, és megmutatjuk őket Nektek is, meg persze, továbbra is várjuk majd a leveleket - Alkot az Olvasó jeligére -, ígérjük, Karácsonyig nem fogunk újra beúszni.

Elsőként hát álljon itt Miss Scotty műve, egy csodás bálnapárna, vagyis bálnababzsákfotel, amiről így ír:

"Sziasztok!

Bátorkodtam ide is egy fotót küldeni a legutóbb készült babzsákfotelről.

Bálna Blanka a kis keresztlányomnak, Szonjának készült karácsonyra.  Olyan ajándékot szerettem volna, aminek sokáig hasznát veszi. Így esett  a választásom erre a kis apróságra. A normál formájú babzsákfotelekhez hasonlóan Blankának is van belső része, amiben egy biztonsági húzózár ügyel arra, hogy a picik ne tudják kinyitni. A külső huzaton a száj vonalában elhelyezett húzózár segít abban, hogy a huzat levehető és mosható legyen.

Köszönettel:

Scotty"

Kis apróságnak nem neveznék ám egy bálnát, főleg nem egy Bálna Blankát, de hogy nemcsak Szonja örült volna neki, abban biztos vagyok! Példának kapásból tudnám sorolni a szerkesztőség összesen hét gyerekét, de találnánk az Olvasók gyerekei is között szép számmal Bálna Blanka fanokat, azt hiszem.

3 komment

Címkék: gyerek szülő anya textil gyerekszoba sk ülőke babzsák alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr831783595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emene 2010.02.23. 15:11:44

Úgy látom én leszek az első olvasói fan! :) Nagyon édes, tetszik!

Szőlő 2010.02.24. 10:06:04

Mindig szoktam "irigykedni" Miss Scottynál hogy mennyire szépen varr és milyen jó dolgokat. Erre a bálnára az én lányom is benevezne az biztos! Gratulálok! :)

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2010.02.24. 12:43:29

Lányok, a hamarosan beinduló webshopban ő is kapható lesz. Nem reklámnak szántam :)
süti beállítások módosítása