Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Hajóvonták találkozása tilos!

2010.04.19. 18:18 felhasznalo

Bármilyen hihetetlen, mikor már nem voltam napközis, ebéd közben mindig meghallgattam a vízjelentést. Nem tudom, miért, a felét sem értettem, nem értem ma sem, de valahogy mégis érdekesnek találtam. De nemcsak a hajókról lehet jelenteni, maga a hajó is jelenthet.

Legalábbis a Castiglione Morelli Design hajója - amelyet a ViceVersa-nak terveztek -, a Nina így tesz, ha vízre bocsátjuk. Fürdővízre, mert ez a hajó a kádba való. Jelenti, hogy milyen a víz hőfoka, megfelel-e a csöpp kapitánynak vagy matróznak, aki egyébként még játszhat is vele. És le is lehet horgonyozni, ha rácsatlakoztatjuk a kád dugóját. Jópofa.

 

Forrás: Castiglione Morelli Design

Szólj hozzá!

Címkék: design játék biztonság gép praktikus baba fürdés idea fürdőszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr771930603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása