Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kamaszodó szoba

2010.04.28. 09:41 zaphodbb

Élénken él bennem a saját kamaszkorom, így - még ha nincs is tapasztalatom, hogy milyen az élet egy kamasszal -, azt hiszem, jogosan rettegek a lányokétól. Ha bármiben is hasonlítanak majd rám, akkor jó eséllyel végem lesz és nem marad a végére más, csak ősz hajszálam.

Mindez onnan jött most elő, hogy nézegettem a Rocket Design oldalán található bútorokat, kiegészítőket és rögtön az ugrott be róluk, hogy mennyire jók lennének egy kamasz szobájába. Nem mondom, hogy kamaszfiú, mert én például lány vagyok, ugyebár, és megvesztem volna egy ilyen környezetért, amit ezekkel a cuccokal létre lehet hozni. 

Abszolút tele vannak ötlettel és kreatív formákkal, csak lelkesedni lehet értük, az én kamaszabbik felem legalábbis most azonnal berendezné legszívesebben a nappalit velük.

 

Forrás: Rocket Design

Szólj hozzá!

Címkék: design kiegészítő polc kamasz gyerekszoba dekor csecsebecse kisbútor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr451957539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása