Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Játszóház vagy kutyaól

2010.10.04. 19:46 Cyr

Robin Hannah, új-zélandi építész által tervezett játszóház egyszerűségében is nagyszerű. Le merem fogadni, hogy a Vadak is megvesznének egy ilyen retró-búvóhelyért, én mindenesetre biztosan azonnal tenném, ha lenne hova. A könnyedén - értsd: mindenféle csavar, szög és kalapács nélkül, tehát nekem is könnyedén - szétszerelhető és összerakható,  natúr fenyőlapokból álló házikó a gyártó szerint elnyűhetetlen.

Bónuszként környezetbarátilag is újrahasznos, hovatovább még kutyaólnak is melegen ajánlják. Fene tudja. Én ugyan luxusnak tartom, hogy egy eblak három ablakkal is bírjon - avagy lennék én Új-Zélandon kutya - de hát ezügyben igazán nem vagyok szakértő. Nekem csak egereim vannak, igaz azoknak nálunk galériás otthon dukál. Még szép. Azt hiszem, ha jobban belegondolok, tulajdonképpen nálunk is lennék egér.

 

Forrás: Phoyo

Szólj hozzá!

Címkék: retro design játék gyerek praktikus játszóház dekor kuckó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr242344751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása