Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kicsi én

2012.03.23. 08:20 zaphodbb

Az Austin Powers-ben Kicsi Énen jókat derültünk és álmunkban sem gondoltuk volna, hogy bizony létezik. Nem pont úgy és nem is élnek ezek a Kicsi Ének, de azért valahol mégiscsak hátborzongatóak, mint egy kiadós esti horror.

Ilona Swarc fotós is erre juthatott, amikor Lengyelországból Amerikába vetette az élet négy éve és ott az American Doll nevű jelenséggel találkozott. Ezek a babák rendelésre készített duplikátumok, úgy néznek ki, mint kis gazdáik. Egyfajta őrületté váltak Amerikában az elmúlt két évtizedben.

Ha nem moralizálunk rajta és nem fejtegetjük a babák pszichés hatásait, akkor csak egész egyszerűen felállna a szőr a hátamon attól, hogy a gyerek játékbaba formában néz vissza rám.

Forrás: Ilona Swarz

6 komment

Címkék: fotó játék gyerek művészet baba abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr464333897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schusy 2012.03.23. 13:34:23

Én nem értem, miért baj ez...én odáig lennék érte ha lenne egy babám, ami olyan lenne amilyen én voltam rég :D És a gyerekek is odáig lennének érte, akár anya-baba lenne, akár ő maguk kicsiben.

Zsu

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.23. 20:13:38

Egyik kislány se látszik túl boldognak, sőt. Inkább unottak ...

sorica123 (törölt) 2012.03.24. 12:38:32

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mintha rájátszanának a 'nagyobb porcelánfejű karakterbaba fogja a kisebbet'-képzetre. Úgy ülnek-állnak, mint akiket odatettek.
@Schusy: kinek a papné, nekem sem pont horrorisztikus, csak fura. Sose voltam egy szakmányba babázós leánka, jegyzemmeg sietve, talán ez is bekavarhat:)

pettyesbegre 2012.03.24. 12:51:09

nekem rögtön egy rövid animáció jutott róla eszembe amit a napokban láttam. linkelem. szerintem hátborzongató.
www.youtube.com/watch?v=irbFBgI0jhM&feature=related

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.26. 10:18:38

@pettyesbegre: nagyon szép kis mese, de engem is kirázott a hideg.....
süti beállítások módosítása