Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Sk cipőfelújítás nemcsak kölköknek!

2013.02.01. 17:42 Bohusek

Persze, hogy úgy van előadva az ötlet, mintha csak az aprónépek lábbelijét érintené. Diszkrimináció! Pedig nagyobb cipőkkel is elvégezhető ez az egyszerű, csináld magad művelet. A színek és minták végtelen variációjához sok sikert, a gratulációk fogadásához sok türelmet kívánunk!

cipő9.jpg

Végy egy régi, kopott vagy csak megunt velúr, bőr vagy vászon cipőt, lehetőleg egyszínűt, letisztult formákkal. Plusz festéket, lakkot, ecsetet, maszkoló szalagot és pofás, cipőfűzőnek is alkalmas anyagot.

cipő1.jpg

Aztán ess neki festékkel a lábbelinek, mondjuk az alábbi módon! Először kend le fehérrel a felületet, így a végső szín még feltűnőbb és élénkebb lesz.

cipő2.jpg

A tökéletes szín és felület eléréséhez érdemes több réteg lakkot felvinni. A festések között várjuk meg türelemmel a száradást. A képen látható eredményhez három nekifutásra volt szükség az ecsettel.

cipő3.jpg

cipő4.jpg

Jöhet a maszkoló szalag eltávolítása.

cipő5.jpg

Majd némi dekoráció.

cipő6.jpg

cipő7.jpg

És kész is vagyunk. Persze ennél összetettebb dizájnt is előállíthatunk, bár ez a szín kombináció már magában is nagyon menő.

cipő9.jpg

Forrás: La Petite Magazine

19 komment · 1 trackback

Címkék: gyerek anya apa kreativ cipő idea recycle sk dekor gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr925056758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magica morzsolgató 2013.02.02. 22:34:49

Márka: Haba Ezt a játékot a Mikulás hozta a 6 hónapos kisbabánknak. Élénk színeivel nem csak az ő, hanem az én szívembe is elég hamar belopta magát. A 8 különböző színű fagolyócska úgy van felfűzve egy gumipántra, hogy az tetszőlegesen forgatható, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.02.02. 08:40:53

Kérhetünk fotót arról is, hogyan néz ki két hét hordás után?:)

nigara 2013.02.02. 09:27:22

és milyen festék kell? honnan lehet venni?
mert azt értem, hogy a Le Petit Magazine-ból tök könnyű copy-paste-olni - csak ez így elég ciki.

kotyomfitty 2013.02.02. 09:28:05

Farsangra bohocjelmezhez, vagy ez most mi?

$pi$ 2013.02.02. 09:44:50

A cipő felsőrésze mitől lett ennyire más színű? Photosopp ugye? Azzal akár az országházat is felújíthattad volna. :)

Lolek@Bolka 2013.02.02. 10:30:13

Nem beszélve arról, hogy ilyen és ennyi festék kb. 1 nap alatt betonkeménységűre alakítja a cipőt. Milyen jó is a gyereklábnak tiszta műanyagalapú kikészítésben lenni! Igazi hülyeség...

2013.02.02. 11:40:22

Az egy dolog, hogy ez milyen ronda lett, de ráadásul mennyi felesleges vegyszer kerül bele a szülő meg a gyerek szervezetébe a "felújítás" meg a viselés közben.

outpost_agency 2013.02.02. 12:26:31

Teljesen felesleges volt tönkretenni ezt a tiszta bőr cipőt. Semmi baja nem volt. Egy színfelújítás esetleg és kész. Felnőtt cipőként akár 30ezer is lehet ilyen. Inkább jobban meg kellene becsülni amint van és nem tönkretenni.

somicili 2013.02.02. 13:16:27

@nigara: Az, hogy amúgy ez milyen festék? Mennyire káros? Milyen ragasztót használ? Van-e erre a témára-ötletre másik megvalósult példa?Kik csinálták? Itthon csinál-e valaki ilyesmit? Ezek csak minket, olvasókat érdekelnek jelen esetben. Pedig nem ciki keveset, de jót írni. Esetleg belegondolni abba, hogy mire van ideje, és mi érdekelheti azt aki olvassa a blogot. Húszas éveim elején, a koliban szórakoztunk ilyesmivel (jó buli volt!), ha már meguntuk a ruháinkat. Utoljára kb. akkor volt rá időm. Posztolni meg most, hogy az anyós "csendespihenőztet" .Mi pl a gyerekek játékait "gyógyítottuk meg" múltkor. Kellemes, vicces és hasznos időtöltés volt, közösen.

_Molly 2013.02.02. 14:00:35

"Végy egy (..) cipőfűzőnek is alkalmas anyagot."

---
Hát bocs, de az a kis szalag ott, a képen, minden, csak nem egy alkalmas cipőfűző.

1.) Nincs a végén kemény rész, ergó szinte lehetetlen befűzni anélkül, hogy ki rojtosodjon.
2.) Túl merev, ezért a kölök első rohangálása közben ki fogja rúgni magát, és átmegy lifegősbe. Szegény srác jó eséllyel még el is botolhat benne...

Amúgy csinos darab, de kb. annyira használható, mint azok az eszelős haute couture ruhák a kifutón.

Bohusek 2013.02.02. 14:58:06

Hű, micsoda indulatok egyetlen cipő miatt! De hát itt a tavasz!

1. Bohóc-nem bohóc, randa-nem randa: szubjektív. Én hordanám. Mondjuk én 6 évesen felemás cipőben jártam iskolába, mert volt két pár, eltérő színű, de azonos fazonú tornacipőm. Mit tegyünk, engem ez boldoggá tett, anyám meg hagyta, mert nem ártottam vele senkinek.
2. Nem az egész cipőt kezelték, ezért a bőr tovább lélegzik. De ha gumicsizmát hordhat a pulya, akkor szerintem ez is belefér. Mondjuk egy jó pamut zokni nem árt.
3. Bizonyára kopik. De valaki okosan megjegyezte, ő bőr, vagy egyéb anyag darabot ragasztana inkább fel. Szerintem ez jó ötlet. Tartósabb és menő mintákat lehet belőle kihozni.
4. A festék fajtájáról nem tudtunk meg sokat. De eskü, ha találok egy cipőt, amivel kísérletezhetek, írok egy bejegyzést a pontos anyaghasználatról.
5. Az internetben az a jó, hogy a világ bármely helyéről szerezhetünk információt, ötletet, inspirációt. Amíg nem saját ötletként, ellenben forrás megjelöléssel együtt osztjuk meg veletek a sok szépet (vagy épp nem szépet), amit látunk, szerintem nincs gond. Ismeretterjesztés, rulez! Gondolatébresztés szintúgy!
4. Minden fenntartás jogos! Minden nemű nyitottság és kísérletezésre való hajlam meg dicséretes!
A világ attól ilyen szuper, hogy nem egysíkú. Ezért bírjuk az olvasókat is! :)

Bohusek 2013.02.02. 15:02:14

@$pi$: A cipőt először (gondolom, hatásvadászat címszóval) szemből megvilágítva, fakónak feltűntetve fotózták. Hogy érezd, ójaj, mily' árva így szegény lábbeli, bezzeg a festés után!
Photoshop szerintem nem volt, max. a színeket feltolták, hogy még élénkebbnek hasson. A valóságban nem hiszem, hogy ilyen menő színe van. :)

somicili 2013.02.02. 23:46:25

@Bohusek: Ha sürgős kedélycsillapíthatnékod támad valahányszor élesebben bírálják valamely megnyilvánulásodat, akkor válassz másik hobbit. :) A nyitottság pl. azt is jelenti, hogy nyitottan kezeled, az általad közzétett dolgok fogadtatását, és nem terelgetni próbálod a hozzászólásokat, hanem netán megfigyeled és levonod a konzekvenciát. (Több klasszikusnak bevált). Elgondolkodni azon, hogy vajon mi szülte az indulatokat e poszt kapcsán, és esetleg kikísérletezni valami mást, aztán dobni és megint megint mást, máshogyan, az is elég menő dolog. Vagy bevállalni a posztodnál jóval magvasabb javaslatodat, kísérletezni egy cipővel, és közzé tenni az eredményt, az vagányabb, mint a szubjektív zászlót lobogtatni, ha összeszólalkozás van. (Edzésnek olvass politikai fórumokat.)Ezen a blogon mindenki tök normálisan kommentel. Nincsenek sértegetések és trágár megnyilvánulások, és én ezt szeretem. De van olyan, hogy nem tetszik, és szerintem amíg nem emlegetik a családtagjaidat vállalhatatlan kontextusban és akarják letolni a torkodon a szóban-forgó cipőt, addig ez nem más, mint annak színes világnak a lenyomata, amit oly nagyon szeretünk. A legnagyobb békével mondom ezt! :-)

Bohusek 2013.02.03. 10:19:22

Én is a legnagyobb békével írtam. Szerintem egyetértünk mindenben.
Nem véletlenül zártam a fentieket úgy, hogy "Minden fenntartás jogos!".
Politikával nem foglalkozom, mert nem érdekelnek az indulatok. :) A válaszomban - amit azért tartok fontosnak, mert szerintem kell foglalkozni az olvasó véleményével és reagálni rá, hisz nem véletlenül írja le, amit gondol - igyekeztem a technikai részletekre kitérni, bár tény, nem bírtam ki, hogy a szubjektivitás kérdését ne húzzam alá. Nincs itthon megunt cipő, de ki fogom próbálni a kezelést, ahogy megígértem. De kíváncsian várom más kísérleteit is! Nekem ez a bejegyzés (is) az ötletek előhívásáról és a gondolatébresztésről szólt. Én kaptam jó tippeket a hozzászólásokból és tanultam is tőletek. Úgyhogy elégedett vagyok. Köszönöm! :)

somicili 2013.02.03. 13:26:08

Akkor reméljük valóban olyan kíváncsi vagy, ahogyan azt gondolod magadról. :-)
E posztod kapcsán ugyanis a legtöbbet a reakciókból meríthettél. Az indulat meg nem egy gonosz mumus, ha megértjük és megfelelően kezeljük őt. Nincs indulat-nincs szenvedély. És szenvedély nélkül meg minek ugyebár...de ez már más tészta.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2013.02.04. 06:58:49

Ez a cipőfelújítás házilag blog? :)

Kicsit lehetne igényesebb a festék felhordása.

Farsangra, melegfesztiválra, cirkuszi fellépésre ajánlott lábbelik ezek?

:)

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2013.02.04. 08:35:22

Hát, ez kb. olyan, mint amikor ifjú tini koromban Csehszlovákiában -akkor még az volt- vettem egy (most már úgy gondolom) gyönyörű mustársárga hasított bőr cipőt. Na de én éppen fekete korszakomat éltem, ezért filléres ruhajelző tintával feketére festettem. Mondjuk az nem lett ennyire gagyi, de most mit nem adnék egy olyan szép sárga bőrcipőért...:D

ancsur24 2013.02.04. 12:35:09

egy kislánynak tuti nagyon tetszik
süti beállítások módosítása