Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Inspiráló szoba nemcsak tiniknek

2009.01.29. 14:11 felhasznalo

Csak néhány inspirációt adó fotót mutatnék arra, hogy a részletek micsoda meghatározó szereppel bírnak. Bevallom, azon, hogy a könyvespolcon nem ABC sorrendben, hanem színek szerint sorakozzanak a könyvek, már én is agyalok egy ideje. De a legjobb a fogasra lógatott napszemüvegek sora!

Forrás: Ohdeedoh

2 komment

Címkék: gyerek idea kamasz gyerekszoba dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr17910245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.30. 18:32:58

jól néz ki, a napszemüveges ötletet megtartom és lenyúlom a későbbiekre nézve:) bár azért színek szerint hajtogatni és eltenni a ruhákat rohadt macerás lenne, azt nem vállalnám be. A csajok szobájában egyébként ugyanezt a praktikát használtam, hogy tök egyszerű fehér bútorok, polsok játékoknak, amiket színes dobozokkal dobtam fel, a szekrényeknek meg lecseráltem a gombjait, virág gombokra, és ettől a sima fehér bútorból lett gyerekbútor olcsóér':)

2009.02.02. 06:37:23

Ez tényleg egyszerű és nagyszerű!
Viszont bennem ott motoz a kisördög:
1. melyik tini tart ekkora rendet a szobájában ???
2. utálnám rendszeresen leszedni, portalanítani a peztartókat - már ha még egyszer tini lennék :-DD

A falak színe - különböző színű oldalak - szerintem nagyon klassz! Mi is hasonlóan oldottuk meg az egyik gyerekszobát :) Bár a narancs-r.szín kombinációt én nem mertem volna bevállalni, de nagyon mutatós!
süti beállítások módosítása