Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

JÁTÉK: Jó az álmodozááááás...

2009.02.23. 17:06 zaphodbb

Bevallom, sokszor eljátszom a gondolattal, mi lenne, ha annyi pénzem lenne, hogy nem számítana semmi, nem kell nézni az árcédulát, csak megvenni, ami tetszik. Persze, ehhez lottó ötös, vagy esetleg egy fehér lovon érkező herceg kéne, de ez utóbbi nem egy kétgyerekes anyára pályázna, úgyhogy marad a szerencsejáték. A gyerekek szobája külön érzékeny pont ugyebár, mert nyilván a legjobb és legszebb környezetet akarja mindenki a gyermekének megteremteni. Nekem személy szerint, általában jobban tetszenek azok a szobabelsők, amiket fantáziával és kreativitással tesznek széppé és egyedivé a szülők, de azért jó érzés néhanapján tervezgetni is: mi lenne, ha kőgazdag lennék?

Játékra invitállak tehát kedves olvasó, játssz velem és a gondolattal: hogyan rendeznéd be a gyermeked szobáját, ha korlátok nélkül bármennyit rákölthetnél? Íme az én gyerekszoba kreációm, ami nem annyira az én ízlésemet, inkább Borcsa lányom rózsaszín korszakát mutatja be, ami alól jó kibúvó, hogy ellensúlyozzuk egy kevés (sok) halványzölddel. Nagyon jól mutatnak egymás mellett, talán még én is be tudnék úgy menni a szobájába, hogy nem kapok sokkot a sok rózsaszíntől:

De ha Borcsán múlna, akkor szinte biztos vagyok benne, hogy valami ilyesmi, csupa rózsaszín, „kijánylányos” ágy kerülne a szobába, ami az alatta lévő kuckó miatt tetszik is, csak kicsit tömény, de a menthetetlen tündér/királykisasszony/hercegnő függőknek édenkert:

A szoba további berendezési tárgyai pedig ezt a vonalat követnék, szerintem nagyon kedves, játékos szobabelső, középen meg az a házikó egyenesen elbűvölő:

Dorka lányom szobájában azonban teljesen más lenne a hangulat, mert neki még nincsenek korszakai, és a játék szerint, ha két év múlva beköszönt a minden legyen rózsaszín őrület, akkor nem gond lecserélni az egész szobát, mert ugye annyi pénzünk van, amennyit nem szégyellünk. Ebben az esetben az ember lánya inkább saját magának rendezi be a szobát, olyanra, amilyet szeretett volna gyerekkorában, vagy most úgy gondolja, hogy ilyen szobában csak boldog gyerek lakhat. Én ebbe a „treehouse”-féle szobába szerettem bele, ha gyerek lennék, ilyet szeretnék, ergo ha sok pénzem lenne, Dorkának ilyen szobája lenne:

Vagy esetleg, ha elég nagy már a galériaágyhoz, és már nem rózsaszín korszakos, akkor a másik kedvencem:

Kiegészítésként pedig tuti becsempésznék pár ilyen képet valahová dekorációnak:

Kedves olvasó, én kiálmodoztam magam és nem, nem ront meg senkit egy kis álmodozás. Küldjetek nekünk szobákat, ágyakat, szekrényeket, vagyis inkább csak a képeket róluk, és mi kirakjuk, hogy melyik nick mekkorát álmodik.

4 komment

Címkék: játék gyerek szülő ágy gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr52960117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krane 2009.02.23. 18:43:32

Mindíg vágytam arra hogy egy ilyen igazoi gyerekszobám legyen, de valahogy sosem jött össze...sajnos most sem igazán tudom megcsinálni, pedig a faházas biztosan nagyon bejönne a fiaimnak :)

Pamina 2009.02.24. 05:53:41

A felső kép nekem is nagyon tetszik.
Sok pénz esetén a szobában csak minőségi fabútorok lennének, az sem baj, ha formatervezett, és nagyon sok textil kiegészítő. Lányoknak a rózsaszín megengedett, zölddel vagy sárgával kominálva, fiamnak valami zöldet képzelek el, sárgával.

ejjkukk 2009.02.24. 22:44:01

Nekem az első és a harmadik szuper! És írtam egy kis szösszenetet: www.ejjkukk.blogspot.com -képekkel!

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.02.28. 20:32:05

a lányomnak pont egy olyan ágy lenne az "igazi", mint a kettes képen, lehet tudni honnan van a kép? vagy hol lehet ilyen ágyat beszerezni? köszi a másik választ a hátizsákos kérdésemre:-)
süti beállítások módosítása