Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Magasságmérő vagy dekoráció

2009.03.18. 18:16 zaphodbb

Olyan magasságmérőket találtam a gyerekszobába, ami simán elmenne dekorációnak is akár. Úgy értem, hogy az én szememben csak dekornak is jó lenne, funkció nélkül. Így pedig, hogy még magasságot is mérhetünk rajta, főleg szuper.

Továbbgondoltam a dolgot, és én sk meg fogom csinálni a lányok szobájába: veszek valami jópofa tapétát - szerintem buborékosat, mert most a buborékok a menők a csajoknál -, levágok belőle egy 150 centi hosszú darabot. Hosszában félbevágom, hullámos szélet csinálok neki, mert egyenesen még az életben nem tudtam kivágni semmit sem.

Aztán fogom a kis vonalzómat és bejelölöm felragasztás után a beosztást centinként, persze nem egytől, hanem mondjuk 70 centitől kezdve. Bonyolult leírni, de a fejemben egyszerűnek hangzik, majd meglátjuk hogy lesz ez a valóságban. És persze, ha kész lesz, mutatok majd róla képeket, hogy követendő példával járjak elő a kedves kreatív, de szégyenlős Olvasóknak is!

Forrás: Little Living

Szólj hozzá!

Címkék: design gyerek fal idea tapéta gyerekszoba sk dekor csecsebecse falmatrica

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr891007883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása