Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 8.

2009.05.28. 14:54 felhasznalo

Mert Olvasóink kifogyhatatlanok az ötletekből, és nem mellesleg hihetetlen kreativitással, valamint kézügyességgel vannak megáldva. Jó példa erre jolikaM levele, melyhez hasonlókat még szívesen látunk a postaládánkban.

„Négy éves kislányom imádja a mellékelt képeken látható öltöztető babát.

A babát és a ruhákat nyomtatható mágnespapírra nyomtattam ki, ragasztottam rá átlátszó öntapadós fóliát, hogy strapabíróbb legyen, és kivágtam. Mágnestáblán órákat elvan vele Orsika.

A variációk persze végtelenek, lehet kirakó, kisautó, állatok, saját család stb. Jó móka a szülőnek, amíg kitalálja, és remélhetőleg a gyereknek is tetszeni fog.

jolikaM”

Én már csak álmélkodva fejet hajtok a remek ötlet és a professzionális kivitelezés előtt, két apró megjegyzéssel: kiskoromban nekem is az öltöztetős baba volt az egyik kedvenc játékom, igaz, akkor még csak sima papírból készült, rövidebb életű változata létezett, és még az jutott eszembe, hogy mágneses festékkel is lekenhetünk egy felületet, hogy ott élvezkedjen a gyerek. JolikaM, ez fantasztikus lett!

 

8 komment

Címkék: játék gyerek szülő idea gyerekszoba sk alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr941147991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisztallit73 2009.05.28. 19:45:39

Hát ez tényleg közönségdíjas. Gratulálok!

muzsika 2009.05.29. 07:17:17

Ez nagyon klasszu! Lehet kérdezni az olvasótól? Hol vetted a mágnespapírt? Mennyibe kerül? Nehéz vágni? Pont tegnap találkoztam vele a neten, és szükségünk is lenne rá :) Ma megyek mágneses festéket venni, és nyári menetrend lesz a falon, majd megosztom veletek, ha el nem felejtem ;) És akkor jó lenne nekünk is egyből mágneses papírra nyomtatni...

jolikaM · http://nemcsakvarrok.blogspot.com 2009.05.29. 09:33:42

A mágneses papír sajnos nem olcsó, én 800 Ft-ért vettem a West End hobbyboltjában. Azt hiszem, hogy az Üllői útiban is ennyi. Az Árkádben viszont 1200-ért akartak rám sózni 2 indigóval összekoszolt lapot. Vágni egyáltalán nem nehéz, kb. mint a kartont, csak kicsit lágyabb.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.05.29. 10:29:40

@muzsika: hát, hogy a fenébe ne kérdezhetnél már másoktól! Azért van a kommentelés lehetősége.

Dortje 2009.05.30. 13:26:41

Mi a barátainktól kaptunk karácsonyra kézzel rajzolt öltöztetőset. Más tollával nem ékeskednék, de szólok nekik, hogy küldjenek róla képet. :) (A sablont fel is rakták a netre.)
Ők belaminálták a rajzolkat, és kis mágnescsíkokat ragasztottak a hátukra. Azt hiszem ez így költséghatékonyabb, mint az egészet mágneslapra nyomtatni.

toria 2009.06.02. 21:49:26

Le a kalappal, ez remek!

a-monica 2009.11.02. 19:51:17

Nagyon szeretnék én is ilyent készíteni a kislányomnak Mikulás-ajándékként, de ezeknek a babáknak a letölthető sablonját sehol nem találom. Tudna ebben valaki segíteni?

a-monica 2009.11.02. 21:57:39

Megoldódott, köszöntem.
süti beállítások módosítása