Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Csicsabilitrón

2009.08.07. 14:07 Cyr

Az Etsy.com-on, a Bobs and Bits-nél találtam és először nem hittem el. Másodszorra már muszáj volt, pedig derekasan küzdöttem. Ez kérem, a kétoldali WC papír- és újságtartós - megáll az ész, újságtartós, értitek? - csicsabilitrón.  Egyértelműen hiánypótló, naná. Többféle színben, mintával, ahogy a kedves vevő parancsolja. Be nem engedném a lakásunkba, csak a testemen keresztül. Mármint első körben ezt az izét, de a kedves vevőt sem.

Már így is abszurdisztán a dolog, de esetleg tudnám fokozni. Mondjuk asztalt elé, tányérral. Elvégre a büdös kölök, mármint a szó legsz.rosabb értelmében büdös kölök,  általában épp evés közben – úgy értem, amikor én eszek – közli fennen diadalogva, hogy „Anya, kakiltaaaaam!”. Egyen közben ő is. Hátha az már zavarja. Vagy ne reménykedjek?

Forrás: Etsy.com - Bobs and Bits

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek szék abszurdisztán kisbútor etsy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr421293878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása