Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szemkitolásos hegyezés

2010.08.18. 17:20 zaphodbb

A horrort filmeken szeretjük, mert borzongani, félni kicsit jó. És a gyerek íróasztalán mit szólnátok egy kis szemkitolásos borzasztósághoz? A designerre ráférne pár év pszichoterápia, mert szinte biztos vagyok benne, hogy baltásgyilkos hajlamokkal rendelkezik az, akinek kipattan a fejéből egy ilyen ötlet, hogy a baba véres szemgödre legyen a hegyező és öklendezze fel a szájából a forgácsot.

Beteg, de azért hatalmas ötlet is, valljuk be még vicces is a maga morbid módján. Abszolút az abszurdisztán és a kiskorúaknak-soha-be-nem-szerzendő-cuccok címke alá sorolandó.

Forrás: Living Dead Dolls

3 komment

Címkék: kiegészítő iskola abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr212230093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delawer · http://delawer.hu 2010.08.18. 21:24:26

Jajj, ezt már láttam valahol, de bevallom én ezen a téren sokkal érzékenyebb vagyok, mintsem azt a magam 90+ kilónyi tömegem mutatja :)
Persze csöndes magányomban néha én is szurkálom a babák szemét, de ezek után mély megbánással a szívemben, eltemetem őket a kert végébe... Télre már szép csúszka-domb lesz :D

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.08.18. 21:37:16

@delawer: :D :D majd megyünk oda szánkózni a lányaimmal :))

Bibécske 2010.08.18. 22:56:35

ez nagyon durva:O én tuti nem tudnám ezzel hegyezni a cerkát, akkor már inkább késsel csinálnám
süti beállítások módosítása