Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Forgácsmedál

2011.04.04. 08:19 felhasznalo

Ceruzahegyezésnél én mindig azt játszottam, hogy próbáltam minél nagyobb, egybefüggő forgácsokat lefaragni a ceruzából. Nem az oldschool, késes módszerrel, csak ceruzahegyezővel. De ahogy elnéztem, a gyerek is ezt élvezi a legjobban, ha a tompa hegyű ceruzáiból épp hegyeset szeretne varázsolni.

Tovább is fejlesztette a dolgot: a megmaradt forgácsokból mindenféle formát szokott kirakni. Odáig azért még nem jutott, mint az ausztrál ékszertervező, Victoria Mason. Igaz, ő már nem is faforgáccsal dolgozik, hanem ezüsttel. Ebből készíti a ceruzaforgács medálokat, amelyeket egy csíknyi élénk színnel is megfejel.

Hordanátok ceruzaforgácsot a nyakatokban?

Forrás: Victoria Mason

1 komment

Címkék: design kiegészítő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr462789611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolibri19 2011.04.04. 13:50:36

Én hordanék! Nekem tetszik! :)
süti beállítások módosítása