Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Feltűnik Barbamama

2009.01.19. 18:30 felhasznalo

Ismét új vendégblogger mutatkozik be nálunk, fogadjátok szeretettel. Következő posztja szervesen kapcsolódik majd hanna múltheti írásához, és csodálkoznék, ha nem aratna osztatlan sikert. Ismerjétek hát meg Barbamamát!

"Az a „típus” vagyok, akiről azt mondják, Miskolcon át jut el Pécsre.

Gyermekkoromtól művészetekkel foglalkozom, és mindig olyan munkára vágytam, ahol rajzzal vagy zenével kereshetem a napi betevőt. Ezzel persze sokkoltam a szülőket, akik azon rugóztak, hogy jó, de miből fogsz megélni?

Így lettem először pedagógus - a családomban van az egy főre jutó legtöbb pedagógus végzettség -, majd 13 évvel ezelőtt saját vállalkozásba kezdtem és azóta is házak, lakások enteriőrjét tervezem. Az elsők között kezdtem foglalkozni Magyarországon gyerekszoba-dizájnnal.

37 évesen egy 14 éves leendő képzőművész és egy 11 éves leendő zenész leányzó anyukája vagyok."

Szólj hozzá!

Címkék: üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr63889117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása