Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Pompomot minden gyerekszobába!

2009.04.15. 15:15 zaphodbb

Nem a mi Csukás István-féle Pom-Pomunkról van szó természetesen, hanem papírzsebkendőből készült labdacsokról. Méghozzá nagyokról és színesekről. Forgó helyett a kiságy fölé lógatva, vagy csak úgy, dekorként innen-onnan függve a plafonról, vidámmá tehetünk vele egy gyerekszobát.

Martha Stewart természetesen és nanáhogy saját kezűleg is el tudja készíteni, és ezt velünk is megosztja az oldalán, amit mentsen mindenki le, és kezdődjön a pompom gyártás!

Mondjuk, eléggé behatárolt lesz a színválaszték, hacsak valaki el nem árulja nekem, hogy hogy lehet papírzsebkendőt festeni, mert amit én a boltokban láttam eddig az max fehér és sárga volt. Bár az a sejtésem, hogy Martha sem sima papírzsepikből készítette a saját pompomjait, hanem valami hasonló anyagú papírt használ hozzá - talán valami kreppfélét -, mert különböző méretekben is árulja a boltjában, és az útmutatóban is, a hozzávalóknál finoman utal rá, hogy tőle kéne megvenni hozzá az anyagot. Azért ne keseredjünk el, az Etsy.com-on van, aki erre szakosodott, és a szívárvány minden színében készít pompomokat, már csak az a kérdés, hogy hozzánk is kipostázza-e.

Forrás: Rate My Space

10 komment

Címkék: lány kreativ idea öko fiú gyerekszoba sk dekor csecsebecse etsy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr181063630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krane 2009.04.15. 16:12:38

Nem ismerős senkinek?? Hány darabot készítettünk anno gyerekként papírzsepiből? Majdnem seggre ültem mikor megláttam az elkészítés módját, egy és ugyan az! :)

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.15. 17:20:59

@Krane: most hogy mondod, de bizony, fonalból csináltam én is ezer meg egy ilyet:)))

nagyorsolya · http://alkoto.freeblog.hu 2009.04.15. 21:22:25

Nem akarok okoskodónak tűnni, de szerintem a "tissue paper" nem szó szerint zsbkendőt jelent, hanem azt a színes, vékony papírt, amit pl. a Tescoban is lehet kapni sok színben. Nem tudom, itt hogy hívják, talán a partikellékeknél van. Selyempapír? Vagy az megint más?

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.15. 23:13:45

@nagyorsolya: Jelentheti mindkettőt, de nyilván - a pomponok méretéből következtetve legalábbis - esetünkben a selyempapírról van szó.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.16. 07:09:17

jaja, közben rájöttem én is a hibára, bocsesz.

2009.04.16. 17:48:25

Hm, nekem ezekkel mindig egy fenntartásom van: irtóra porolódnak és pókfészkek :(
Más bajom nincs velük :-D

kancellar 2009.04.17. 07:35:22

Ha beporosodik vagy bepókosodik, akkor egyszerűen ki kell dobni és másikat a helyére, nem drága és mindig lehet a színt is változtatni, így rá se lehet unni :)
De egyébként tényleg nem új találmány, mi is csináltuk papírzsepiből is.

Krane 2009.04.17. 17:42:38

@nagyorsolya: Nem mondta senki hogy zsebkendőt jelent. Mindössze megjegyeztem, hogy gyerekkoromban rengeteg ilyet gyártottunk papírzsepiből...

T-eszter 2009.04.17. 18:51:22

vajon a papírszalvéta nem jó rá? abban igazán nagy a választék

Krane 2009.04.19. 17:23:54

@T-eszter: Szerintem a többrétegű biztosan jó!
süti beállítások módosítása