Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Gombszeműek társasága

2009.10.19. 14:06 Cyr

Édesbogár figurákat lőttem a minap az Etsy-n, a Skunkboy Creatures boltjában, úgy gondoltam,  ezeket Nektek is látnotok kell. Bár voltak már itt kézzel készült remekek, édesbogár jószágok, nem kevesen,  ekkora cipőgombszemeket csecsemőkorú csemetéimen bámultam meg utoljára - bár ők "zsebóraszem" néven futottak annak idején -, tünemények mind, egytől egyig. Naná, hogy láttukra az anyai szív moccan és hatódik, kócosak, harmatosak, bámászak és szeretnivalók.

Az élmezőnyben, ha szavazni lehet, a kölökzebra figyel, az álmos bagolylány és a kíváncsi bagolyifjonc pedig kizárólag Zaphodbb bloggerina kedvéért került a díszhelyre.

 

 

Forrás: Etsy.com - Skunkboy Creatures

2 komment

Címkék: játék gyerek kreativ textil gyerekszoba dekor csecsebecse etsy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr131459971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibécske 2009.10.19. 14:56:46

jajjjj de aranyosak:)) kell kell kell nekem is ilyen:D:D:D:D:

HajniVLB 2009.10.19. 15:01:55

Nekem iiiiiiiiiiiiiiis :D:D Édesek nagyon .....Nekem az őzike a favorit:)
süti beállítások módosítása