Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Képet a gyerekszobába 32.

2010.04.21. 18:31 Cyr

A napokban döbbentem rá, hogy "Képet a gyerekszobába" rovatunkkal lassan egy hónapja nem jelentkeztem. Legott megszaggattam hát köntösömet, hamut hintettem a fejemre, amúgy, vulkániasan, és mivel magam is igen kedvelem ezt a sorozatot, hát szent esküvéssel fogadom, hogy ezentúl nem hagyom illusztrátorok és festők munkái nélkül a Gyerekszobát.

Ma Jenny Mattheson, kaliforniai illusztrátor műveit mutatom meg Nektek, aki egy festőművész és egy zenész sarjaként már igen zsenge korától rajzolt és festegetett.  Gyerekkori rajzai betölthettek jó néhány vázlatfüzetet, rajzlapot, de művészlelkű  nagylányomból kiindulva akár egész lakásukat is ellephették képei. Hogy később sem hagyott alább a festészet iránt érzett vonzalma, mi sem bizonyítja ékesebben, mint hogy azóta felcseperedvén, gyerekkönyv-illusztrációk készítésével tölti napjait.

A sajátos, nyüzsgő figurákkal teli rajzok ragyogóan élénk színekben pezsegnek, ezért leginkább hófehér, "királylány-mentes" gyerekszobák falán tudom őket elképzelni. Képmeséinek hangulata olyannyira magával ragadott,  hogy miközben nézegettem őket,  komolyan eltűnődtem: talán mégsem zöldre kellene festeni nyáron a gyerekek szobáját...

Forrás: Jenny Mattheson

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek művészet fal gyerekszoba dekor képet a gyerekszobába

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr321940460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása