Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Barbie mellét a nyakamba!

2011.02.11. 12:18 zaphodbb

Álmaim netovábbja, hogy Barbie melleket hordhassak, bár én nem annyira a nyakamban gondolnám őket jó helyen. Margaux Lange azonban a Barbie babák újrahasznosításának egy egészen egyedi formáját választotta: melleket, szájakat és egyéb testrészeket foglalt ékszerbe.

Mivel itthon nem szokatlan, sőt, mindennapos látvány egy-egy leszaggatott Barbie kar, fej vagy Ken láb, így rögtön eszembe jutott, hogy - Lange után szabadon - én is leoperálom némelyik baba fülét a helyéről, és fülbevalót készítek belőlük. Esetleg karokból karláncot. Rendkívül jól szórakoztam miközben végignéztem a kollekciót, és bár egy kedves ismerősöm szerint "annyira szarok, hogy én is kitalálhattam volna őket", az én szememben van bennük valami zseniális.

Forrás: Margaux Lange

14 komment · 2 trackback

Címkék: design játék barbie művészet baba abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr712652727

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alfa Romeo: Biztonságos? 2011.02.12. 07:16:55

Azt mondod, biztonság? Én meg azt mondom: gyermekülés!!!

Trackback: Építsen gyermekkorából babaházat ! 2011.02.12. 01:05:44

Az elme bedől a trükknek, és megemeli a kalapját a tény előtt, miszerint valaki saját gyermekkora színhelyéből épít babaházat magának. Első pillantásra biztosra vesszük, hogy egy pompás babaházat látunk. A másodikra is. Ám a kép egyre gyanúsabbá v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schusy 2011.02.11. 18:42:47

Azért megnézném én azt a melles medált a nyakamban :) Egy Barbi melle kb 3-4 cm széles, ezek szerint a fenti medál kb 10 cm átmérőjű :) És az Arcos nyakék? Az se kicsi...meg a lábas se :) Egyébként tényleg viccesek, én szívesen tüntetnék így a barbiutálatommal :)))))

ZSu

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.11. 20:26:59

Ez beteg.
Ki vesz ilyeneket?
Ja tudom, exhibicionista, feltűnési viszketegséges sztárocskák.

boddah 2011.02.11. 20:33:45

@sántakígyó: Bíztam benne, hogy ezt a videót rejti a linked: www.youtube.com/watch?v=mJndTWeHK-w

Pretoryan 2011.02.11. 23:20:18

Aki ezt csinálta tuti nézte a Dexter első évadát :-)

Netuddki. 2011.02.11. 23:51:37

Hát ez szerintem csak polgárpuki céljából készült. Eléggé tudnám sajnálni azt aki ilyet felvenne. Már ha érdekelne. De mivel nem érdekel max. csak kiröhögném ha meglátnám valakin...

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.02.12. 00:36:11

A tested még nem mozog, csak a szááád.
Barbie Baba Blues

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.02.12. 09:55:59

és a gyerekek nyaggatni fogják aput, hogy nekik ilyen kell :)

Lollipop Reklám 2011.02.16. 14:59:18

Ez már nekünk is sok...:)
süti beállítások módosítása