Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szalagos mobil

2011.03.10. 08:14 felhasznalo

Zafinak kellene ezt a posztot írnia, annyira homlokcsapkodós ez az ötlet. Én speciel nem szeretem a zenélős forgókat, mert bár a kölök tök jól elvolt vele, de ez az idilli állapot csak addig a másfél percig tartott, míg a mobil le nem járt, a zene el nem hallgatott. Na, ilyenkor indult be a gyerek, és igazság szerint a visítása engem nem szórakoztatott annyira. Úgyhogy másfél percenként pattoghattam mobilt felhuzigálni.

Naná, hogy nem volt annyi eszem, hogy egy olyan mobilt tegyek az ágya fölé, aminek ugyan hangja semmi, ám a szobában keringő levegőtől szépen mocorog. Szerintem a kölök azzal is elszórakoztatta volna magát, nekem meg talán nem kellett volna ehhez mellette állnom, és hajtani a levegőt egy szép pálmaággal, mint a régi rabszolgáknak.

Ezt a pofonegyszerű mobilt még nekem is gyerekjáték lett volna elkészíteni. No, sebaj, majd keresek egy születendő gyereket a közelemben, és megcsinálom neki.

Forrás: Prudent Baby

6 komment

Címkék: játék kiegészítő praktikus baba kreativ ágy sk dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr382723400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A d r y (törölt) 2011.03.10. 11:49:18

Egy ilyen "egésznapmosolygós" kisfiút elfogadnék!Erről a zenélősről hirtelen az ugrott be, hogy milyen jó, legalább ezt nem lehet eltörni.Mikor jöttek a barátnőmék babanézőbe, a tini gyerekeinek az első dolguk az volt, hogy széttörték.
Sajnos én nem voltam ilyen kreatív.De legalább nem kellett 2 percenként zenét szolgáltatnom.:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.03.10. 12:07:58

@A d r y: Nálunk simán eltörte a gyerek később, amikor felérte.:) Még egyéves sem volt.

A d r y (törölt) 2011.03.10. 12:18:41

@felhasznalo::)))
Eleinte azt hittem a gyerekek ilyen rontópalik, mert elég sok játékunk eltört.Később rájöttem, hogy annyira gagyi némelyik és az is mindegy hol veszed.Sokszor egy WC papír guriga, egy selyemhálóing, papírdarab érdekesebb a műanyagoknál.

háténimmár 2011.03.11. 00:55:28

Bibíííí, az enyém (mármint a gyereké) távirányítós volt, és mivel közös szobánk volt, így az ágyból fekve kapcsolhattam volna, ha a büdös kölkét egy picit is érdekelte volna az egész :-)))
De kifejezetten nem igényelte, így verhettem a fejemet a falba, hogy pusztán azért, hogy nekergessen se a felhuzigálás, se az a klasszikus felhúzós pengettyűs hang az őrületbe ne adtam volna érte tizenakárhányezer Ft-ot tök feleslegesen :)

De ide a rozsdás bökőt, hogy ha pengettyűs kínait veszek, azt tuti imádta volna, így az a párezer Ft-os különbség mégis megérte, hogy megúsztam a felhuzigálást...

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2011.03.11. 09:39:23

A miénk fiúcska is pont ilyen édesen vigyorog a mobiljára, de az "egésznap" nem pont az a kifejezés, ami illene erre az idilli állapotra. :P

A d r y (törölt) 2011.03.11. 12:44:14

@Vacskamati4: Ismerős!:)Nekem volt egy egész nap üvöltős és egy egész nap mosolygós!:)
Mondjuk az üvöltés csak addig tartott, amíg magamra nem kötöttem, olyan volt mint a ragtapasz.:)
süti beállítások módosítása