Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Geometrikus golyópálya

2011.10.10. 12:42 felhasznalo

Szerintem zseniális Fabian Bernhard és Thomas Burkard, szerintük kétdimenziós golyópályája., a Plama Igazából nyilván van még egy dimenziója, de nem lényeg. A lényeg az, hogy a mágneses rögzítésnek hála könnyen használható, fejleszti a gyerek térlátását, logikáját, anélkül, hogy különösebben akarattal tenné, csinos a kivitelezése - retró érzés, imádom, és még geometrikus is, ami a gyerekek számára is tökéletesen átláthatóvá teszi az egészet -, ahogy vicces az is, ahogy a golyó közlekedik rajta.

Kedvtelve nézegetném a hűtőszekrény ajtaján, és az sem kizárt, hogy a gyerekkel együtt odaállnék kitalálni a következő variációt, aztán gurítgatni a golyókat.

Forrás: Bernhard l Burkard

5 komment

Címkék: design játék gyerek konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr423291174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohusek 2011.10.10. 13:09:25

Na jó, ilyen tényleg kéne a csavaros agyú unokaöcsémnek. DE! Megnéztem az árát, mert gondoltam, majd Karácsonyra rendelek neki. Hát azt hiszem, ezt barkácsba fogjuk megoldani. Vagy elméletben. Elmesélem neki, milyen jó kis játéka lehetne...
Esetleg zuhanhatna egy nagyot a svájci frank, hogy ne 30.000 Ft körül legyen ennek a szépségnek az ára.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.10.10. 16:57:24

ha valakinek van ismerőse, aki lemezből tud vágni, vagy mondjuk ugyanez műanyagból is elég erős lenne szerintem egy üveggolyóhoz, akkor már csak a mágnesdarabokat kell a hátára ragasztani.
Nagyon tetszik...

(ja, meg mondjuk valahogy arányosan le kéne tudni skiccelni a cuccot, de hát az már csak részletkérdés )

létezőnick 2011.10.10. 21:18:02

Nem voltam rest, na meg a gyerek is alszik már, így megrajzoltam annak, akit érdekel.
Bár szánom-bánom, tudom, hogy ha egy az egyben megcsinálom/juk az lopás, de mint fentebb írták, ha az ár csak egy picit közelítene a realitáshoz akkor ilyenre nem lenne szükségem, de annyira tetszik, hogy akarom! :)

Az arányok elvileg tökéletesek mert a videóból kikopizott kép alapján rajzoltam, a méretet csak tippeltem, így lett kb A4-es méretű.
Ha valaki legyártja akkor töltse fel a kész alkotásról a képet!
Ha lesz időm megcsinálni, én is így teszek.

kepfeltoltes.hu/view/111010/golyopalya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.10.10. 21:41:56

@létezőnick: szerintem megköszönhetem mások nevében is. még akkor is, ha.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2011.10.15. 16:29:57

Ez nagyon jópofa.

Lassan ködbe vésző fizikai ismereteim alapján asszem, arra kell figyelni a Do It Yourself verziónál, hogy a mágnes erősebb legyen, mint a golyó súlyából adódó lökés erőssége, különben a golyó leveri vagy elcsúsztatja az idomokat az előre belőtt helyükről.
süti beállítások módosítása