Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kétarcú babahordozó

2008.12.01. 09:26 felhasznalo


Akkor csapjunk a lovak közé!
 
Íme, az extravaganciát kedvelő, ámde a kötődő nevelést követő anyák alternatívája a csíkos anyagokból készült babahordozókra. A képen látható darab anyaga dupioni selyem, kiváló minőségű nyomott mintás szatén és a legjobb minőségű műszőrme, így akár a kisestélyinket is stílusosan egészíti ki.
 
Ennek az ázsiai mei tai hordozónak nemcsak az az előnye, hogy elől és hátul is hordozhatjuk benne a csemetét, hanem az is, hogy kifordítható. Így vagy szőrösen, vagy nyomott mintásan indulhatunk útnak, kedvünk szerint.

Természetesen, ahogy azt már egy bizonyos kategóriában megszokhattuk, nem sorozatgyártásban készül, egyes részeit kézzel varrják. Ára baráti 110 dollár, és a Bronwen Handcraftednál vásárolhatjuk meg.


 

1 komment

Címkék: design biztonság anya baba úton textil hordozó csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr82797030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann · http://anyjafia 2008.12.01. 16:43:08

Tényleg különleges darab! Szívesen kipróbálnám, bár én szeretem a színeket a gyerekdolgoknál. Mondjuk egy szexi kis fekete ruhát randin feldobna, az tuti! Bár a pasit nem biztos, hogy feldobná a benne kukucskáló gyerkőc:-) Mindenesetre enyém Férjet levennénk a lábáról, nincs is szebb, mint az anyjafia az anyján:-)
Én hordozópárti vagyok, egy jól megtervezett "gyolcsban" öröm vinni egy nagyobb gyereket is, nem vág, nem csúszik le a pántja, nem fáj benne a hát. És ami a legfontosabb, a babának is kényelmes. Nincs elfutás, mint gyalogszerrel, nincs kikönyörgés a babakocsiból, nincs vegyél fel-tegyél le... csak lágy ringatózás, békés baktatás... Lépcsőn fel, lépcsőn le, kis boltba be... ezek babakocsival elég nehézkesek.
Úgyhogy éljen a hordozás, és akinek félelmei vannak a teherbírását illetően, az csak keressen egy minőségi kengurut. Nem olcsó, de én a 45 kilómmal 2 órát még simán elcipelem a 11 kilós Fiam, pedig hátfájós is vagyok! Úgyhogy én a tilitoli könnyű babakocsi helyett egy szuper hordit választottam:-)
süti beállítások módosítása