Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Asztal tőggyel

2009.03.18. 10:13 zaphodbb

Természetesen nincs igazi tőgye, hanem két részből áll az asztal lapja, a felső, sima rész elfordítható, alatta van egy lukas asztallap, ahol a lukakon keresztül a tőgyekbe, azaz a kis zsákokba rakható mindenféle kincs.

Amellett, hogy mutatós darab, még hasznos is, mert a kis pucukákat és pöcökéket, amit a gyerkőc széthagyott, két mozdulattal el lehet tüntetni az asztalról a tőgyekbe. 

Ti mit tennétek bele? Én így első ránézésre a csajok zsírkrétáit és a fagyöngyöket tartanám a zsákokban, de határtalan a kis méretű játékok tárháza, úgyhogy ki lenne használva rendesen. Nekem tetszik, szerintem koppintható ötlet.

Forrás: Maybe Product

12 komment

Címkék: design gyerek asztal rend tárolás gyerekszoba dekor kisbútor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr991005720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galoca_no1 2009.03.18. 13:16:02

ceruzákat,egyértelmű :) egyébként tényleg nagy ötlet, és végülis tényleg könnyen koppintható!

Krane 2009.03.18. 13:29:39

Kinder tojásból származó talpjukasztó borzalmaknak kitűnő búvóhely. Szines cerkák, zsírkréták szintén jól el lennének benne. :D

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.18. 14:04:26

Én semmit nem raknék bele, bármennyire nagy ötlet. Aki kitalálta, az sztem agyban csak az inputig jutott el... Mert utána szedegesse ki egyenként, akinek két anyja van... Tutibiztos a legalsó vicikvasak után sírna a kölök, hogy azt akarja vinni az oviba (a tervezett indulás UTÁN 5 perccel) :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.18. 16:48:27

@Cyr: Nagyon egyszerű, mivel anyagból van, szépen felnyomod az egészet alulról, azt gyerek válogathat.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.19. 20:23:04

... úgy nagyjából a 2/3-át a földről... :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.20. 10:02:51

@Cyr: Na, ja, evidens.:) De hát kicsire nem adunk...:)))

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.20. 13:13:28

Hja, én vagyok a balek, hogy még mindig abból indulok ki, hogy a szülő is ember... :)))))))

A másik, amit csak most látok: négy tőgy van, az ugye nálunk a négy kölökre elég. De. Az egyik jóval kisebb, mint a többi! Vajon hány pillanaton belül törne ki ebből nálunk nemzetközi balhé?

Krane 2009.03.22. 13:18:48

Cry de egyébként miért is visz a gyerek játékot az oviba? Ha pedig otthon kell neki valami akkor van keze és szedje ki magának addig is csendben van míg azzal bogarászik.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.22. 23:41:11

Krane: Huh, ez nagyon számonkérően hangzott. A rövid válaszom az, hogy: Csak.Visz.
A hosszabb pedig: Megengedik nálunk az oviban, úgyhogy visz mindenki. Ja és én is megengedem. Az anyja vagyok, sejtésem szerint ebben a kérdésben (is) kompetens. Vigyen egy darabot az otthonból. Amivel esetleg alszik például. Nem börtönbe megy. Oviba. Ennyi.

Lehet persze radikálisnak lenni és nem engedni azt az egy darabkát a lelkének. Akkor viszont legyünk következetesek és radikalizáljuk az összes szülőt, aki a munkahelyére beviszi, vagy a táskájában egy kis rekeszkében rejtegeti gyerkőcének egy jól sikerült fotóját, egy rajzát, amit tőle kapott, egy kis akármijét. Azt az egy darabkát.

Na jó, ez messzire visz, nem vitát akarok, magyarázkodni meg pláne nem, nincs miért.

Nálunk csendes bogarászás huzamosabb ideig nem létezik. Ha mégis túl nagy a csend, azonnal utána kell nézni, hogy miben sántikálnak :)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.22. 23:46:32

Ja, és ha kérhetem, nem Cry, Cyr. Köszönöm.

Krane 2009.03.24. 18:53:33

Az alvós játékok nem tartoznak ebbe a kategóriába, de azt nem is az utolsó percben választja ki a gyerek. Ami pedig a számonkérést illeti nem annak szántam, de nekem nonszensz, hogy miért kell saját játékot vinni oviba, bölcsibe, suliba, mikor ezen intézmények több 10E forintot költenek évente játékokra. A saját játék tapasztalatom szerint mindíg veszekedéshez, síráshoz vezet. Én sem a vita vagy a magyarázat kedvéért kommenteltem, csak azért mert ez a saját véleményem...ennyi :)
Javítok: Cyr és szivesen!
Csók

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.24. 22:04:32

Krane: A nálunk lévő intézmény akkor költ a legtöbbet játékokra, amikor a szülők a havonta önként összedobott csoportpénzből megveszik. Ez a valóság, nem a több 10e. Nálunk a bevivős játék nem állandó. Így alakult. Nincs állandó kedvenc, mindig más -eztmuszájvinni - van. Amit bevisz a gyerek, azzal pedig nem minden esetben alszik és tényleg apróság, nem maciméret. Az csak egy otthondarabka, mint írtam - ezt fogom engedni az iskolába is.
Nekem egy esetben sem számoltak be sírásról-veszekedésről saját játékok kapcsán se szülők, se óvónők, se a gyerekeim. Persze, ettől még lehet ilyen, csak jól titkolják. :)
süti beállítások módosítása