Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Vespa fából

2009.04.20. 15:15 zaphodbb

Épp mint az eredeti, össze lehet hasonlítani a képeket, csodaszép mindkettő. Nekem az ugrik be róla, mikor még ifjú voltam és bohó, és Olaszországban jártam a barátnőmmel, mindkettőnknek hosszú szőke hajunk volt, és az olasz fickók ilyen Vespákról rikoltoztak utánunk. De ezt olyan módon tették, hogy muszáj volt rajta mosolyogni. Úgyhogy már csak ezért is azonnal beszereznék egy ilyen Vespára hajazó fa motort, ha tehetném. Gyönyörű és végre nem az a megszokott egyen, műanyag motor, ami nekünk is, és a szomszédnak is, és annak a szomszédjának is van.

Forrás: Moulin Roty

4 komment · 1 trackback

Címkék: design sport gyerek úton jármű csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr341066320

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ครีมหน้าใส ฟ้าขาว 2019.01.24. 02:07:10

Végre egy igazán rossz autó a kezeim között… - Privát gondolatok az autók világáról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisztallit73 2009.04.20. 21:15:06

Che bellezza!!! Annyira szerettem volna mindig egy ilyen motorino-t. Úgy értem az alsót!:-))

krisztallit73 2009.04.21. 21:52:40

@felhasznalo: Nem előszőr néznék ki ostobán a gyerekek cuccait elcsaklizva...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.22. 23:29:24

@krisztallit73: Most már nem úszod meg: részletes beszámolót kérek. Milyen cuccokat csakliztál el a gyerekektől? (Bevallom, én a hajgumikat szoktam rendszeresen lenyúlni, illetve egy Hello Kitty-s ultrabrutál pénztárcát is kénytelen voltam a magamévá tenni, hogy a boltban mindenki jót röhöghessen, mikor előkapom. Ja, meg egyszer egy nagy zöld békát is nyúltam tőle, kabalaállat céllal.)
süti beállítások módosítása