Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Első szavak

2009.04.27. 10:01 zaphodbb

Bevallom, nekem mindig nehézséget okozott a lányok fejlődési szakaszainak és első szavainak dokumentálása. Egy ideig vezettem babanaplót, de nem tudtam rávenni magam, hogy rendszeresen leírjam, mi történik a lányokkal, és hogy a mostani témához kapcsolódjak, így jártam a szavaikkal is. Emlékszem, hogy "gugygi" volt a zokni, amit még anno felírtam, meg hogy valamilyen misztikus oknál fogva, Borcsa első szavai között a molypárna is szerepelt.

Alyson Beaton tervezte a képen látható első szavak kártyákat. Ebben a dossziéban, gyönyörűséges betűkkel, az ABC összes betűje megtalálható külön kártyákon, alattuk pedig oda lehet írni, hogy az adott betűvel kezdődve, melyik szót mondta csemeténk elsőnek. Egyszerű és az ilyen anyáknak is, mint én, követhető és könnyen vezethető. Tetszik, elfogadnám, ha még egyszer babám lenne, akinek várhatók első szavai. Bár gyanítom, hogy X és a Q kártyája üresen maradna.

Felhívom kedves kreatív kezű Olvasóink figyelmét, hogy ez is elkészíthető saját kezűleg, még ha nem is pont ilyen lesz a külső dosszié és a belső betűtípus, de azért szépet lehet alkotni hasonlóból otthon is. Jó ajándék lehet várandós barátnőknek!

Forrás: fawn&forest

Szólj hozzá!

Címkék: design kiegészítő könyv gyerek anya apa baba recycle sk csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr461080015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása