Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Ezt a szart!

2009.05.06. 09:59 felhasznalo

A címet kéretik szó szerint érteni! Mert a svédek 2004-ben megalkották ezt a fantasztikus terméket, melynek neve Pee& Poo, azaz Pisi&Kaki – ahogy arra nyilván már rájöttetek.

Emma Megitt egyébként eredetileg diplomamunkájához alkotta meg ezeket a figurákat, grafikus design szakon. Aztán valahogy a dolog annyira önálló életre kelt, hogy ma már gyerek- és felnőttruhákon is ott lehet a Pisi és Kaki, és plüssfiguraként együtt is alhat vele a kölök.

A cég weboldala szerint a két figurával remek lehetőséget kap a szülő a szobatisztaságra való neveléshez, de a legnagyobb rajongók pisis-kakis levélpapírt is találnak a kínálatban, így esetleg ezen vallhatnak szerelmet, miegyéb. A lényeg az, hogy ma már a szart is el lehet adni jó pénzért – bár azt hiszem, ez már eddig sem volt titok.

Ti megvennétek a gyereknek?

 
Forrás: Pee&Poo

11 komment

Címkék: design játék gyerek baba abszurdisztán textil

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr911105590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibécske 2009.05.06. 11:04:26

kicsit morbid, de jó poén:) nekem kéne egy kaki:)))

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.05.06. 13:48:47

Ezt a baromságot...már a szarból is üzletet csinálnak...

livia 2009.05.06. 14:20:22

Szerintem mókás.
Én még a memóriajátékot is kipróbáltam régebben az oldalon. :)

T-eszter 2009.05.06. 22:19:37

hát... ezek után a gyerek végképp nem undoroghat a kistesó pelusától, hogy fúúúúj, kakiiiis

krisztallit73 2009.05.06. 22:34:57

Olvastam, olvastam és nagyon lassan kezdtem gördíteni az oldalt lefelé. Már mindenféle bizarr dolog megjelent a szemem előtt... aztán az az igazság, hogy sokkal jobb figurák kerültek elő, mint vártam.
Én nem venném meg a gyereknek, biztosan elkerülve ezzel hogy egyszer talán kedve támad a valódi modellt ölelgetni. Nálam a Bilikönyv (mert ilyen is van, kedves olvasók) volt a határ átlépése ebben a témában. Amúgy nálunk az nagy segítség volt a gyerekek szorult pillanataiban. :-))

Dortje 2009.05.06. 22:42:03

Krisztallt! Pont azt akartam kommentelni, mint amit te írtál. Míg bejelentkeztem, meg is előztél :)

Tehát én sem venném meg, mert egyszercsak kikapja az igazit a biliből, hogy jól megölelgesse. Azt hiszem ha nincs plüssfigurában, akkor is egy bizonyos kor alatt a pisi kaki úgyis téma, ha nem erőltetjük...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.05.07. 00:03:13

Félreértés ne essék, a figurával van csak néminemű bajom, magával a pisivel-kakival a legkevésbé sem. Az természetes. A fent bekerült cucc maradéka.

A Bilikönyv szerintem is zseniális, bár mikor ez a téma nálunk aktuális volt, még sehol sem volt, így mi kitaláltuk a magunk sztoriját kakaapuval, kakaanyuval és kakagyerekkel, akit odalent várnak a kakajátszótéren.:) Kölök minden egyes alkalommal lelkesen integetett az öblítés alatt.

Mondjuk, kamaszok közötti poénnak el tudnám képzelni a dolgot, de azért a gyerekre nem adnék rá egy kupac kakás body-t. Legalábbis én.

freedame 2009.05.07. 01:53:23

Hát vizsgaidőszakban a barnábbik jól jöhet kabalának - mi annak idején nem győztünk belelépés céljára lócitromot keresni a vizsga sikere érdekében (ami kicsit macerás volt, tekintettel arra, hogy egyre kevesebb a ló a nagyvárosok utcáin) - ez talán megoldhatná a problámát - de gyereknek: hát nem tudom. Ahhoz képest, amiket a tv-ben gyerekműsorokban lát, nem rossz, de "amúgy " nem igazán szépérzék-javító. Szerintem.

sorica123 (törölt) 2009.11.12. 17:46:13

@freedame: vizsgaidőszak:))) beleültetni a barnábbik figurát egy kalapba és átadni:) Amúgy a Várban érdemes talán, bár ott zsákot adnak a konflislovakra. Esetleg vidékieknek reális megoldás a tehénlepény...

Különben a fene tudja, én is valami mást tudnék elképzelni ebben a témában, Bilikönyv és társait mondjuk. Ez nekem már inkább az abszurd kategória, pisi-kaki nekem nem megszemélyesítendő dolgok, bár valahogy kell róluk beszélni, ha a gyerek visszatartja őket vagy parázik a vécétől.
süti beállítások módosítása