Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Cumit a szájba, és indulás!

2009.05.08. 10:13 zaphodbb

A cumiláncok hasznosságáról kár is lenne itt értekezni, és fogyasztani a karaktereket vele, mert minden szülő tudja: ha gyermeke cumizik a babakocsiban és az a cumi nincs rögzítve, akkor előbb-utóbb gyönyörű röppályát leírva a földön fog landolni.

Ha szerencsénk van, nem egy nagy kupac gőzölgő kutyaszar közepébe repül, mint ahogy már volt arra is példa anyaságom pár éve alatt. Jó, ez csak egyszer fordult elő és a csillagok különösen rosszul állhattak nekem aznap, de ez olyan élmény volt, hogy a cumi kidobása közben már meg is fogadtam: cumilánc nélkül többé sehova.

Sajnos, nekem csak a szokásos cumiláncok voltak elérhetők, ilyen szépségek, mint amiket Jacquie Barker készít, nem, így nem is néztek ki ilyen szépen a gyermekem szájából kilógó cumik. Bezzeg, ha be tudtam szerezni Cuckooboo cumiláncokból, akkor az egész kollekciót megkaparintottam volna,  és minden napra más stílust adtam volna a lányoknak. A lényeg, hogy szépek, különlegesek, kézzel készülnek, és egyáltalán: cukik, erre a blogra valók.

Forrás: Fawn&Forest

1 komment

Címkék: biztonság kiegészítő alvás praktikus baba babakocsi úton csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr591106202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.05.08. 14:47:10

Nekünk nem volt ilyen, de ha lesz még kistesó, neki beszerzek egy ilyen szépet:)
süti beállítások módosítása