Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Falravaló a hajbavalóknak

2009.07.09. 14:53 zaphodbb

A Gyerektrenden épp ebben a percben megjelenő poszt testvére ez, itt a Gyerekszobán. A Giddy Giddy hajbavalóiról írtam oda, ide pedig ezeknek a fali tartóiról írok.

Én mindig gondban vagyok, hogy hova rakjam a kis csatokat és mütyüröket a csajok hajából. Nekik egy ékszeres ládikájuk van erre a célra, de abból elég nehézkes kiválogatni, hogy melyiket is szeretnék aznap a hajukban hordani. A Giddy Giddy erre nyújt megoldást: dekort készít belőlük a falra. A csat-tartó dísze lehet egy gyerekszobának, és a kölkök is könnyen kiválaszthatják róla a nekik tetszőt. Én elfogadnám.

Forrás: Giddy Giddy

1 komment

Címkék: kiegészítő lány fal gyerekszoba dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr581236328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.17. 21:21:57

Ezek gyönyörűek!
Elhatároztam, hogy csinálok egyet a lányomnak - nem mintha sokáig tűrné a hajbavalókat, de ennek ellenére igen tisztességes készlete van -, így orvul megmutattam neki az oldalt. Az iskolába készülő bestém erre közölte, hogy szééép, de kislányos :o Bezzeg a buta mobil az bejött neki, mert ugye mindegy mit tud - egyenlőre -, csak mobil legyen...
süti beállítások módosítása