Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Mint az igazi

2009.07.27. 18:04 Cyr

A Camden Rose-nél leltem a minap ezeket a gyönyörűségeket. Nem ismerek olyan ifjú hölgyet, aki visszautasítana egy ilyen nagylányos játékkonyhát, ideértve a saját lányaimat is - mi tagadás, én is beleszerettem.

A hűtő és a tűzhely tömör cseresznyefából készült, dió és nyír díszítésekkel, roppant impozáns, a bele- és főznivaló finomságok pedig kézzel kötöttek. Most mondjam azt, hogy ez utóbbiakat egy ügyes kezű anyuka is…? Mondom.

Forrás: Camden Rose

7 komment

Címkék: játék gyerek konyha lány étkezés gyerekszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr791270019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.07.27. 19:58:23

horgolt :) szerintem :)
nagyon szép a bútor!

orza 2009.07.27. 20:24:16

Gyerekkoromban szerettem horgolni. Csináltam én is tükörtojást. Csodájára jártak a tanárok. :)
Aztán csináltam még zsiráfot, elefántot, egeret, macit, dobókockát, tolltartót, rózsát életnagyságban...
Francba, ha ezt tudom, mennyit kaszálhattam volna! :)))

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.07.27. 21:09:48

Tényleg? A zöldségeknél elbizonytalanodtam, de a tojást-szalonnát egyértelműen kötésnek néztem nagyításban is. De ha Ti mondjátok... :)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.07.27. 21:15:32

update: Csak nem hagy nyugodni, újra megnéztem. A gyártónál a termékleírásban viszont egyértelműen kötött szerepel, nem horgolt. Szakértőt ide, de iziben! :)

orza 2009.07.27. 22:10:29

No, én is megnéztem a nagyításokat. Ezek biza valóban kötöttek. Akkor viszont igen nagy kalaplengetés, mert szerintem horgolni könnyebb ilyesmit.

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2009.07.28. 11:15:19

Egyértelműen kötött. A knitty.com-on -talán Revelryn is- rengeteg ilyen leírás szerepel.. :D
A nagy kaszáláshoz jó marketing is kell ám... ;D

vkorsi 2009.07.28. 11:42:23

akkor elnézést a bekavarás miatt ;)

én horgoltnak gondoltam, mert ilyen miniket ált. horgolni szoktak. Ha ez tényleg kötve van, akkor kijár a kalaplengetés
süti beállítások módosítása