Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

A világ legszebb kiságya

2009.09.22. 09:40 felhasznalo

Láttunk már sok szép kiságyat, mióta létezik a blog - meg előtte is, csak akkor ez még nem volt ennyire lényeges -, de olyan szépet, annyira gyönyörűt, mint amit most találtam, még esküszöm, nem láttam.

A csodát Laura Rittenhouse követte el, aki kifejezetten a fabútorokra specializálta magát, és akinek célja megmutatni, hogy a design és a többrétegű funkció, a sokszínű felhasználás igenis járhatnak kéz a kézben egymással, hogy egy ilyen csúnya képzavarral éljek.

A szóban forgó gyönyörűséges kiságy a Silver Moon Collection része, és ahogy azt a nevéből is sejteni lehet, köze van a holdhoz meg az ezüsthöz, mert a mahagónifán minden díszítés ezüstből készült. Az árát ne is firtassuk, nem az a lényeg. De nem is mondok többet, beszéljenek helyettem a képek, talán még csak annyit, hogy a kollekcióba tartozik pelenkázós komód és szekrény is. Uff, szóltam.

Forrás: Laura Rittenhouse Studio Furniture

4 komment

Címkék: design alvás baba ágy gyerekszoba kiságy csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr531386311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buboreek 2009.09.22. 13:29:11

Szép, szép... De. erre mondják, hogy ízlések és pofonok,mert amitől én hanyatt vágom magam az nem így néz ki. :o)))
írta ezt buboreek, minden rosszindulattól mentesen. :o)

buboreek 2009.09.24. 18:17:53

Azért remélem nem bántottalak meg! Mert az nem volt szándékomban!
Hova tovább nézegetem, annál inkább tetszik nekem is, az eslő nekifutáskor előbúvó aggályom talán abból fakad, hogy a kisággyal magával, mint bútordarabbal és gyerekbörtönnel nem vagyok kibékülve. Pedig használtam az első gyerekkel, a másodikkal is csak azért nem mert képtelen volt megszokni és ha lesz harmadik azért újra összerakjuk... ;o)))

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.24. 21:17:16

@buboreek: Jaj, dehogyis bántottál meg.:) Nyilván nem fog tetszeni mindenkinek az, ami nekem, és nyilván nekem sem mindig tetszik az, ami másnak. Ez így a jó meg a szép. Az a csoda, hogy az esetek többségében olyasmit találunk, posztolunk fel, amire általában pozitív visszajelzést kapunk.:)

Szóval, csak nyugodtan kommenteld ezentúl is a nemtetszésedet.:) És látod, a végén még te is beleszeretsz ebbe a kiságyba, igazi progresszív darab.:)

Hasonló érzéseket én a járókával szemben táplálok, utálom. Az tényleg olyan, mintha kisketrecbe téve kicsapnád a gyereket legelni... A kiságy nekem nem mumus, pedig a gyerek babakorának 90%-át nem benne töltötte.:)

Dortje 2009.09.24. 22:15:16

Nekem tetszett. De elsőr ránézésre azt hittem, hogy a hold meg a többi minta ki van vágva a falapból. Ha úgy lenne, akkor lenne nálam a tutti menő kiságy :)

@Felhasználó: A járóka nálunk is a börtön szinonimája, akárhogy tuszkolja ránk az anyukám, és mindenki. A családban feketebáránynak számítunk, hogy a 2 szobához nem vettünk. És a két éves nagyfiúnál is megkapom még mindig, hogy "biztos azért szeret a nagy ágyában játszani, mert sose volt járókája" nálam meg nyílik a bicska...
süti beállítások módosítása