Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szorítsuk le a fejét!

2009.10.06. 09:56 felhasznalo

Ugye, ismerős az a jelenet, mikor a gyereket a kocsiban, az autósülésbe kötve a monoton zajtól elnyomja a buzgóság? Olyannyira működő dolog ez, kérem, hogy egyes szülőknél altatási módszerré vált a kocsikázás a síró és hullafáradt gyerekkel. No, ilyen helyzetekben szokott az történni, hogy a kisebb-nagyobb ded feje minden Demszky-gödörnél nyeklik-nyaklik egyet, ami elég rettenet látvány és nyilván a nyakának sem az igazi.

Persze, vásárolhatunk neki egy fejpárnát, amit a nyaka köré kanyarítva biztos, hogy kevésbé fog össze-vissza csuklani a kölök, de választhatunk más megoldást is. Mert a kanadai Melrose Kids szerint egyszerűbb, ha simán leszorítjuk a büdös kölök fejét. Nem egy szoros bőrszíjjal, hanem egy rugalmas, anyagból készült alkalmatossággal, melyet ráhúzhatunk a babakocsira vagy az autósülésre, és a gyerek fejére.

És persze, a gyerek majd szó nélkül tűri, nem úgy, mint a sapkát, amit kb. három másodperc alatt kap le a fejéről minden kötő ellenére és hajít el a jó büdös francba. Nem, ezt biztos megtűri. Vagy lehet, hogy a kezükre is kerül valami hasonló cucc, amitől azt nem bírja a szerencsétlen felemelni? Nálam abszurdisztán kategória, olyan dolog, ami már megint csak a pénzköltésre jó.

Forrás: Melrose Kids

8 komment

Címkék: biztonság gyerek baba babakocsi úton abszurdisztán hordozó autósülés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr351422310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.10.06. 10:10:11

ehhhh
inkább vegyünk olyan ülést, aminek jó a fejiképzése ;)

szerintem is rémes

(sapkát meg szerintem nem szedik le a gyerekek... legalábbis az enyémek sosem. ha leszedi, bemegy... ez kellően erős érv :D )

ejjkukk 2009.10.06. 10:51:39

Előbb tépné le az én gyerekem a fejemet, minthogy rátegyek valami ilyesmit az övére! Dehát, ha ez valakinek működik...... Jó neki! Én maradok a dönthető autósülésnél.
A sapka időszaktól már most félek, mert egy nyavajás pucsival is annyit szenvedünk, hogy direkt fél órával előbb kell miatta kelni!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.06. 11:05:01

@vkorsi: enyém gyerek most már fegyelmezettebb, de kicsinek letojta magasról, hogy mivel fenyegetőzöm ez ügyben. A sapka landolt az első pocsolyában.

Dortje 2009.10.06. 20:28:50

ez vicc nem? Ha leszögezzük a fülét két oldalt az is működik ;) (Bocsi)

VirgArt · http://www.virgart.hu 2009.10.06. 22:03:21

Szerintem meg szuper!
Nálunk három gyerek feje esik le és dől ide-oda, mikor alszanak a kocsiban. Jobb híján én szoktam fogni a fejüket... A legrosszabbak azok az ülések, amik már nem dönthetőek.
Ezt a "megfogót" pedig nyilván nem akkor kell ráhúzni a fejére, mikor betesszük a gyereket az ülésbe, hanem csak akkor, amikor elaszik!!

Én komolyan elgondolkodtam, hogy csinálok ilyeneket a gyerekeimnek!

bölcsésztanár 2009.10.07. 09:56:39

Ezen már én is gondolkodtam. Mert a fotón látható ülés szerintem dönthető, nekünk is ilyen van még mind a két gyereknek, de a nagynak kéne az eggyel nagyobb, ami meg stabilan csak 90 fokot tud. VIszont alszik még ő is. De egy ilyet akkor se húznék a fejére. Egyéb ötletek vannak?

felhasználó:
Régóta nézegetem ezt a blogot és sokszor nyerítettem fel egy-egy ötleten, sőt, praktikusakat is találtam, úgyhogy kösz! Honnan van ennyi energiád ilyen sok poszthoz?

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.07. 10:21:30

@bölcsésztanár: Egyéb ötlet: nyakpárna.

Blogdolog: igazán kösz a visszajelzést, örülök, hogy tetszik a blog.:) Energia meg az ilyenekből jön. Meg még nem tudom honnan. Csak csinálom, csináljuk.:)

zuum 2010.05.17. 19:41:34

Sziasztok!
Mi hasonlót használunk a nagyobbiknál mert rossz nézni, mikor a feje szegénynek lecsuklik, és mint a teszt is mutatja biztonságosabb is mint ha nem lenne rajta. Csak ajánlani tudom, persze akkor kell rátenni mikor már elaludt.
süti beállítások módosítása