Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Hiánypótló térdeplő

2010.02.08. 09:41 zaphodbb

Eddig nem is sejtettem, hogy nekem ilyenre szükségem lehet, pedig - mint most megtudtam - de, kimaradt az életemből egy olyan kényelemfokozó darab, ami ezek szerint létezik, és igény is van rá. Ez pedig nem más, mint a térdelőpárna, ami arra hivatott, hogy a kölkök fürdetésekor jelentkező fájdalmas térdelést tegye kényelmesebbé.

Nem tudom hányan térdelnek a kád mellett valójában, én egy fellépőn szoktam üldögélni, de most hogy már tudom, hogy nem ez a dolgok rendje, tuti átszokom a térdelésre, csak hogy egy ilyen - egyébként igen szépséges és dekoratív - párnára szert tehessek.

Forrás: Bubba Bling

2 komment

Címkék: gyerek szülő anya apa lány fürdés fiú fürdőszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr511738397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ullagulla 2010.02.08. 14:45:21

Tényleg nagyon szép ez a párna.
Nekünk volt kádra tehető farács (apuka barkács), arra tettük a kiskádat. Így is le kellett hajolni, de nem olyan kényelmetlen. Nemtom miért nem árulnak ilyesmit, mondjuk nem olyan menő dizájn :)

lucanszky 2010.02.09. 19:00:31

Kád szélén ülök.
Akár van térdeplő, akár nincs, szerintem a kád szélén csücsülni a legkényelmesebb.
süti beállítások módosítása