Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

IKEA-mentes IKEA ház

2010.04.29. 09:39 zaphodbb

Rég jártam már az IKEA hacker háza táján és milyen jó tettem, hogy most benéztem. Mert már volt ugyan szó itt a blogon IKEA katalógusból készült házra, de ez egy csöppet továbbfejlesztett változat, térben is terjed, minden egyes porcikájábak az IKEA katalógusából készítve.

A ház a tervezője is, Katherine Belsey - aki a fiainak készítette az első ilyen házat, amit alant is láthattok - is úgy gondolta, hogy ez egyedi, különleges és promóciónak sem utolsó, ezért jelentkezett is az ötlettel az IKEÁnál.

Sajnos az IKEA nem harapott rá az ötletre, de ez csak azért lehetséges, mert nem kérdeztek meg engem, aki rögtön elmagyaráztam volna nekik, hogy ez pompás, sőt fantasztikus és mindenképpen sokszorosításért kiált. Szerintem zseniális és profi amit készített.

A semmitmondó elutasítással és a későbbi válaszra-sem-méltatással felbosszantották az alkotót, aki a következő házat már IKEA-mentesen készítette el, száműzve minden egyes darabka IKEÁt a művéből.

Forrás: IKEA folding house

3 komment

Címkék: gyerek ikea recycle sk babaház

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr621960466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása