Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 38.

2010.07.08. 10:00 felhasznalo

Bár csak tegnap jelentek meg a flakonautók a blogon, úgy tűnik, a száraz időjárás ellenéreis mély nyomot hagytak Olvasóinkban. Olyannyira, hogy Judit már küldött is nekünk egy levelet:

"Hello!

A blogban láttam a flakonautókat, felbuzdultam a dolgon és gondoltam, elküldöm nektek a mi "recycled" autóbuszunkat. Valamelyik esős, havazós napon készült, mikor a lányom beteg volt és borzasztó nyűgös; próbáltam már mindennel lefoglalni, de semmi nem vált be, ekkor került elő egy doboz, csomagolópapír, hurkapálcika, 4 kupak és egy madzag. Ez egy fél órás remekmű.

Totál béna lett, de ehhez a poszthoz pont idevág. Sajnos nem sok sikert értem el vele a lányomnál, bezzeg a fiú unokatesók csorgatják utána a nyálukat.

Üdv: Judit"

Nem tudom, én nem látom totál bénának, sőt! A buszt díszítő grafika némelyik designer-játékot is megszégyeníti, annyira király! Bár lehet, hogy a csajoknak jobban tetszene pinkre kenve, én inkább a nyálcsorgató unokatestvérekhez csatlakoznék, és egyébként is: gratulálok! Kreatív, egyszerű, remek kis jármű ez!

Ha Nektek is van hasonló, sk - akár a gyerekkel együtt, vagy csak neki - készített művetek otthon, elő a fényképezőgéppel, kattints róla pár jó fotót, aztán dobd be a levélládánkba.

Szólj hozzá!

Címkék: játék gyerek anya kreativ jármű öko recycle sk alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr602137952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása