Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 39.

2010.08.19. 09:43 felhasznalo

Edina egyszer már küldött nekünk levelet, akkor állkoppanós pick-up rejtőzött a csatolt képeken. Most a következő üzenetet kaptuk tőle:

"Kedves Gyerekszobások!

A jól sikerült autó után elküldöm a másik alkotás képeit,ami korábban készült ugyan,de akkor nem éreztem késztetést,hogy bemutassam.

Mostanáig!

Bár ez nem az "áll leesős" kategória,viszont ez is adhat némi ösztönzést a hasonszőrű szülőknek.

Már a lilára festést is a mi követtük el Apukával szoros együttműködésben, aztán akcióba lendültem és jött a dekorálás.

Nem tudom, hogy az egyszerűbb módját választottam-e,  de kompresszort,festékszóró pisztolyt és egy sablont használtam.

Majd fújtam, és fújtam, és fújtam...

Végül az eredmény, akár a danaiszlepkék vándorlása.

Üdvözlettel: Edina"

Nálam ugyan a falszín inkább rózsaszínnek látszik, ám a lepkék álomszépek. Azért annyit még szeretnék tudni, vajon mennyi ideig tartott felfújni ezt a rajnyi pillangót!

Ha Nektek is van a tarsolyotokban valami saját kezűleg készített szépség, amivel a gyereket leptétek meg - játék, dekor, bútor -, ne habozzatok, elő a fényképezőgéppel és a klaviatúrával! Levelet kérünk ide, Alkot az Olvasó tárggyal!

Szólj hozzá!

Címkék: szülő anya apa kreativ fal idea gyerekszoba sk dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr502228183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása