Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Képet a gyerekszobába 44.

2010.08.24. 17:18 szuperapu

Már megint olyan képekbe botlottam a világhálón, amik rózsaszínűek, nyuszisak, bájosak, de mégis csak felületes első pillantásra valók egy gyerekszoba falára. Mert már a második szemrevételezésnél fejbevág a bizarr és többfenekű humor, ami ugyan a porontyaink jellemfejlődésében akár jelentős szerepet is kaphatna, de a belénk plántált kockázatkerülés okán inkább megvárjuk, hogy felnőttként találkozzanak az efféle vizuális élményekkel.

Pedig érdekes és felettébb tanulságos történeteket lehetne szőni Mark Rydern képei köré, és lehetne beszélgetni a gyermekkel vallásról, politikáról, pop-kultúráról egyebekről. Amikről én olykor-olykor szoktam is – merthogy én még halványan emlékszem hogy kiskoromban milyen nyitott és értelmes voltam – és ehhez kimondottan jó illusztrációkat szállít a los angeles-i művész.

Forrás: Mark Ryden

3 komment

Címkék: kép művészet fal gyerekszoba dekor képet a gyerekszobába

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr782243162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pamina 2010.08.24. 17:44:33

Mintha Stephen King könyvei ihlették volna ezeket a képeket.

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2010.08.25. 09:52:55

@Pamina: hát szerintem annyira nem horror, mint inkább szürreális. De engem anno a humorával nyert meg Stephen King is... ;)

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2010.08.25. 22:30:00

tetszik, hogy meghökkentő, de a fiamnak nem mutatnám meg!
süti beállítások módosítása