Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Zombibabák Pszichofalván

2010.10.04. 16:09 zaphodbb

A képeket csak erős idegzetűeknek ajánlom, illetve  Ördögűzőn vagy Supernaturalon edzetteknek, ezért is pakolom a tovább gomb után inkább a babák többségét, aki nem bírja a horrort, ne kattintson. Volt már itt a blogon minden, a kiborggá alakított játékbabától kezdve a kitolt szemű babafejig, úgyhogy azt gondoltam, engem már nehéz meglepni vagy elborzasztani a művészet címke alatt.

Most mégis azt kell mondjam, hogy még az én szemöldököm is megrándult ezektől a horrorbabáktól. Zombivá, szellemmé és mindenféle más szörnyeteggé átalakított babákat láthattok, amikről nekem megint azt jutott eszembe, hogy vajon mi történhetett gyerekkorában a művésszel, Shain Erinnel, amiért ilyen képzetei támadnak egy játékbaba láttán.

Jó, értem én, hogy a játékbabák és kisgazdáik ártatlanságának szembeállítása és morbid külsővel ellátása jelképezi a körülöttünk lévő világot és ahogy megrontja tisztalelkű gyermekeinket. Esetleg teljesen mást jelent az egész, az értelmezéseiteket kommentekben nyugodtan kifejthetitek. Mindesetre hátborzongató és bizarr végignézni ezeket a pszichobabákat.

Forrás: Shain Erin

4 komment

Címkék: játék művészet baba abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr902343043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2010.10.04. 20:30:08

mint művészeti alkotás: profi és szuper.

de gyerek SOHA meg ne lássa!

pizs (törölt) 2010.10.05. 13:28:47

Van egy film is, nem mese film, ahol a baba, ijesztő, guru szemeivel életbe lép... és gyilkol. Tv-ben volt, nyáron, marha izgalmas volt az egész, ráadásul késő este adták. A címét nem tudom, de ijesztő volt!!! Azért mégegyszer megnézném, csak tiszta horror.
Különben szeretem a babákat. Nekem is volt sok belőle valamikor... csak szépek voltak. :)

T-eszter 2010.10.08. 21:43:00

Chucky volt az a film. De ha az tetszett, akkor nézd meg inkább Stephen king "A Dolog" filmjét. ELv ugyanez,
Hátborzongató babák, frászt kapnék tőlük, amíg csinálnám őket. Így is a horoor fotós fotói még mindig kísértenek néha engem. azok annyira tudták, mitől döglik a... szóval mindenki

Leriel 2011.03.04. 08:42:26

Jézusatyaúristen!!! O_o
süti beállítások módosítása