Nem olyan régi, de annál meghatározóbb élmény, hogy mindkét tündérhercegnőm erősen vonzódott a különböző plüssállatok különböző címkéihez. Külön meg kellett kérni a nagyszülőket és a rokonság ajándékozó kedvű tagjait, hogy ne távolítsák el ezeket a haszontalannak tűnő szövetdarabkákat, mert így jelentősen lecsökkentik a játékok élvezeti értékét.
Marleen Rameckers, a Snoozebaby alapítójának a kisfia is hasonlóképp viszonyult a témához, sőt olyannyira megnyugtatta a címkékkel való bíbelődés, hogy a szenvedélye átragadt a szüleire is, akik csak a címkék miatt vették meg a játékokat. Vették volna, ha lettek volna. És mivel nem voltak, csináltak. Játékokat, babákat, pelenkázót, játszószőnyeget, pólyát. Amik a rengeteg címke nélkül is pofásak, de így meg ellenállhatatlanok, az arra fogékony célközönségnek.
Plusz pont, hogy Snoozebaby a környezetbarát és etikus termelés elkötelezett híve, ráadásul a bevételeikből a Banglades ivóvíz ellátását is támogatják.
Forrás: Snoozebaby
KOMMENTEK