Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Az indiánok már a konyhában vannak!

2011.01.18. 08:14 felhasznalo

Amikor a gyerek először látta a Pán Pétert, rögtön kedvencévé vált az a rész, mikor Tigrisliliomot, az indiánhercegnőt elrabolja Hook kapitány, és megkötözi, ámde a hős Pán kimenti. Ebben az időszakban jellemző volt, hogy az asztalok lábaihoz különféle babák lettek kötözve, melyeket harsány röhögés közepette szabadítottam ki én, a hős, de közel sem Pán és mégcsak nem is Péter.

Tigrisliliom most ismét visszaköszön és elvarázsol: ezúttal egyszemélyes teáskészlet formájában. A japán Decole cuki kis teáskancsó és bögre szettje engem legalábbis levett a lábamról. Szívesen adnék belőle teát a kölöknek, olyan nyugisan kortyolgatós érzést vált ki belőlem. Tudom, én vagyok a naív, de már így maradok.

És vigyázat: Tigrisliliom ezúttal hozta a barátnőit is, Piroskát meg Hófehérkét. Jaj Neked, Hook kapitány! Találkozunk az étkezőasztal lábánál!

Forrás: Japanese Gift Market

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő gyerek konyha étkezés csecsebecse tálalás

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr962576848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása