Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Nemváltó Gundam

2011.02.15. 16:25 zaphodbb

A japán rajzfilmek kissé betegek szoktak lenni, ezt szerintem nyugodtan leszögezhetjük. A Gundammal én eddig nem ismerkedtem meg, pedig mint most felhívták rá a figyelmemet, a japán kultúra része, úgyhogy kérek engedélyt összeszégyellni magam, hogy azt sem tudtam elsőre, miről van szó.

Ami kis zavart okoz csak, hogy amint elnéztem, ez a Gundam hímnemű. Így akkor nem egészen tudom értelmezni, hogy rózsaszín, csicsa-rettenetként jelenik meg. Vagy ő akkor egy nemváltó Gundam? Esetleg a női Gundam-fanoknak gondoltak kedvezni ezzel? De lehet az is, hogy ez a Gundam feminista, emancipált verziója, ami majd lekommandózza és felrobbantja a sok hím Gundamot. Sose tudjuk meg, az az egy biztos, hogy abszurdisztánban a helye.

Forrás: Forever Geek

6 komment

Címkék: játék abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr932662319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kotyomfitty 2011.02.15. 21:34:26

Nekem attol kell mindig rohognom, hogy a japanoknal a kereszt es a biblia a tavoli, misztikus vallas szimbolumai :-)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.02.15. 21:36:15

@kotyomfitty: minden csak nézőpont kérdése, ugye...:)

Ebzon 2011.02.15. 21:59:24

"giant robots (or "mecha") called "Mobile Suits" (MS); usually the protagonist's MS will carry the name Gundam" Szóval sztem a benne ülő személytől függ a neme :D.
süti beállítások módosítása