Nem tudom, mennyire urban legend, de állítólag akad olyan gyerek, aki megvan győződve arról, hogy a tehenek lila foltosak, ahogy a csokireklámban látni. Gyanítom, hogy még ha nem is ebben a formában igaz a fenti állítás, nem kevés az a gyerek, aki jó messze elzárva él a természettől, és nagyjából lövése sincs, hogy bizonyos állatok hogy néznek ki, mit esznek, merrefelé élnek.
Feltevésemet az is igazolja, hogy a Banham Zoo egyik reklámkampánya is erre alapul. Nem mellesleg vicces és zseniális - no meg elgondolkodtató, és kissé szomorú is. A hirdetéseken ugyanis egy-egy állat neve alatt az arról készült gyerekrajz látható. És mit ne mondjak: kicsit sem olyan formában, ahogy számítanánk rá.
A puma számukra ugyanis ezek szerint a cipőmárkával, a jaguár az autóval, a pingvin a tejdesszerttel, a zebra pedig a gyalogátkelőhellyel azonosítható. Persze, a szlogen sem kevésbé szellemes: Most már tudod, miért van szükség a Banham Állatkertre. Kár, hogy az ügynökséget nem sikerült kiderítenem, csak annyit tudok - de azt sem biztosan -, hogy egy 2004-es kampányra készültek a plakátok.
Ha a Banham Zoo távol is van, és oda emiatt nem, azért a Fővárosi Állatkertbe ki lehet vinni a gyereket a hétvégén. Ha jó az idő.
Forrás: China-Ad-ren
KOMMENTEK