Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Nautilus

2011.05.13. 19:59 Cyr

Alicia Bastian designer bútortervező gyerekkorában - csakúgy, mint sok akkori gyerek -  bizonyára sokat kucoroghatott a sarokban, vagy az ablak alatt lévő bemélyedésben, valami izgalmas könyvet bújva. Emlékszem, ahogy egyre gyűltek körülöttem a kiolvasott vagy épp sorukra váró könyvekből álló halmok, a bennem lévő mohó tudni-vágyás nem, hogy csillapodott volna, még inkább erősödött. Nem engedtem a közelemből a frissiben kiolvasott könyveket sem, nem én, jó darabig körbevettem magam velük, mintegy mementóként: a már megszerzett tudásom olykor szakadt-gerincű bizonyságaként őrizgettem őket.

Az évek teltek, egyre több polcra, helyre volt szükség az elolvasottak és az olvasandók számára, egy idő után szűkösnek bizonyult bármekkora ficak, ahogy együtt nőttem a sorok közt életre kelt - olykor furcsa, olykor bájosan megható, gyakorta a zseblámpa fényénél is  felbukkanó  - figurákkal.

Alicia sem járhatott másként, felnövekedvén pedig tetszetős helyet teremtett a fantázia-kreálta figuráknak és a mai nemzedék betűfaló kalandorainak. Ki tudja? Talán épp Verne inspirálta a Nautilus nevű, hullámölelésű, szárazföldi tengeralattjárójának megálmodásakor.

Forrás: NMU

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: design könyvespolc gyerekszoba kuckó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr272897661

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla | NYELVÖLTÖGETŐ 2011.05.14. 10:21:31

Egy fura, fekete fejűnéma figura, bajszos és kalapos, csipkés-szakállasszárnyas, csizmalábú,mellénymellűbaba,egy sohasemvoltszerzetöltött rám nyelvet,mikor felébredtem -jó vicc, mondhatom,szóltam,mit akar ez aszótlan,nyelvet rámmért öltöget,mért foglal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása