Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Cicisapka szoptatáshoz

2011.07.12. 12:05 felhasznalo

Hiánypótló termék a piacon, az biztos: megláttam, felröhögtem, és azóta sem bírom abbahagyni. A szoptató anyák közül sokan szembesülnek azzal, hogy bár a gyereket tökre nem érdekli, épp otthon tör-e rá az éhség vagy sem, nyilvános helyen szoptatni szinte egyet jelent azzal, hogy kihívod magad ellen a sorsot. Mert fúj, egy női mell.

Igaz, hogy egy baba feje van előtte, ergo magából a testrészből kb. annyi látszik csak, mint egy mélyebben kivágott dekoltázsból, de akkor is. Már csak a feltételezés is. Undorító, gondolják a prűdebb népek, miközben a nagy melegre való tekintettel épp a háromgombócos fagyijukat nyalják.

Ez a sapka már csak ezért is zseniális fricska: a valódi mellbimbót a szájával takaró ded fejére helyezve elölnézetben pontosan azzal találkozhatnak a finnyásak, ami számukra annyira elfogadhatatlan: egy horgolt, gyerekfejnyi, csupasz női cicivel. Ti feltennétek az anyatejes gyerek fejére?

Forrás: Etsy.com - Saras Stiches

26 komment

Címkék: kiegészítő gyerek anya baba abszurdisztán étkezés sapka gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr723057459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kuruttya 2011.07.12. 16:31:11

"Mert fúj, egy női mell."

Nem, nem a női mellel van a gond. Hanem egy intim testi funkció kirakatba pakolásáról.

Ha az utcán szarok (még ha egy üvegbe is), nem az a baj, hogy fúj, egy segg.

Ha az utcán szexelek, nem az a baj, hogy fúj, egy szerelmes pár.

Pedig ezek is meglehetősen természetes dolgok. Ez nem prűdség, hanem alapvető illem.

muzsika 2011.07.12. 16:46:11

Kedves Álmos, azt hiszem, nem a megfelelő helyen jársz...
Alapvető illem, haha. Mi a baj a szoptatással, ha semmi nem is látszik a mellből? Nem rakod ki, ha szoptatsz. Lehet diszkréten csinálni. A szoptatós mama ne is mozduljon ki a lakásból, mi, mert 3 óránként éhes a ded...

catshannon 2011.07.12. 16:49:49

Szaráshoz, vagy szexeléshez hasonlítani, ez azért elég meredek, remélem érzed:) (gondolom nem...)
Oké, hogy ezek is természetesek, de elég más reflexek kötődnek hozzájuk, mondhatni más szinten vannak az emberi megnyilatkozások sorában!
A szoptatás olyasmi szükséglet, ami felülírja a mell mint szexuális szimbólum szerepét: az etetés eszköze csupán, és ez időben nem igazán odébbtologatható. Ha éhes, meg kell etetni. Ennyi. Ezért szabadossággal vagy illetlenséggel dobálózni értelmetlenné válik, és a prüdéria fogalmát is teljesen kimeríti.
Azért kösz, hogy demonstráltad.

2011.07.12. 17:02:41

A sapka jópofa, én röhögnék, ha ilyet látnék az utcán.

A kirakott csöccsel meg nincs gond, az anyuka sztem nincs mit szégyenkezzen inkább én ha reflexből megnézem. :) Ha meg vén/randa/undorító akkor úgyyem nézi meg az ember attól függetlenül, hogy épp etet vagy sem.
De szórakoztatóak ezek a viták.

Monarch (törölt) 2011.07.12. 17:07:28

Szerintem teljesen termeszetes dolog a nyilvanos szoptatas, ahogy valaki irta, megis mit csinaljon a szoptatos edesanya? A vilag legnagyszerubb dolga egy uj ember vilagrajotte, es az o taplalasa, nem is beszelve az edesanya-kisgyermek kapcsolatrol, ami az egyik legmelyebb, legerzelemdusabb, es legszebb emberi kapcsolat. A tobbieknek illik nem bamulva odanezniuk.

Körömcsiga 2011.07.13. 09:43:32

Szerintem aki kényelmetlenebbül érzi magát, az általában pont az anyuka.

evera 2011.07.13. 12:22:34

Aki a nyilvános szoptatás ellen van, az írja alá a zárjuk be az éttermeket petíciót is. Nem beszélve a tömegközlekedési eszközökön és utcán való táplálkozás betiltásáról szólót. Ha a felnőtt ehet nyilvánosan, a gyerek miért nem? Mennyivel szebb egy pizza szeletet vagy kebabot épp magába tuszkoló felnőtt látványa?

1stperson 2011.07.13. 18:28:38

@Álmos: Ez elég nagy hülység... :)))
Ennyi erővel ne is egyél az utcán, mert csak órák kérdése, és "szarni" fogsz tőle, és ennek még a lehetőségére is utalni alapvető illem ellen van.

Kuruttya 2011.07.13. 18:45:18

@muzsika: nem az én dolgom, oldja meg. Nem tart olyan sokáig a szoptatós időszak. Úgy általában herótom van a "babám van nekem mindent szabad" mentalitástól.

@catshannon: @evera: @1stperson: testi funckióinknak megvan a maguk társadalmilag elfogadott intimitási faktora. A szarásé és a szexé igen magas, az evésé alacsony. A szoptatásé valahol a kettő között. De ha figyelembe vesszük, hogy pl. buszon/villamoson enni is tahóságnak számít (gondoljunk csak egy jó kis lilahagymás zsírosdeszkát burkoló fazonra a 7-es buszon), akkor szerintem egyértelmű, hogy a szoptatást sem kéne kitenni a kirakatba.

NEM ÉRDEKEL, hogy a szülő szerint mennyire aranyos a gyerek, meg hogy ez mennyire természetes, egy étteremben egy pillanat alatt menne el az étvágyam, ha mellettem egy gyerek szuszogós szörcsögését meg büfizését kellene hallgatnom. Ezen kívül egy férfi számára egy mell akkor is szexuális töltettel bír, ha az anyuka éppen el sem tudná képzelni, hogy így gondoljon rá, ezért szintén engem hoz kellemetlen helyzetbe ha pakolgatja.

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2011.07.13. 21:36:30

@Álmos: Hát öcsém ritka fejletlen kis jószág vagy, gondolom anyád pálinkás kenyéren tartott, már ha volt egyáltalán anyád, és nem a répaföldön találtak. :P

Kuruttya 2011.07.13. 21:47:23

@szuperapu: igazán kitettél magadért ezzel a mélyenszántó érvrendszerrel, látszik a sokévnyi tanulás, ami szükséges volt a megalkotásához. De értem a sértődöttséget, igyekszem ezentúl egyszerűbben fogalmazni a mondanivalómat, hogy a hozzád hasonlóak is megértsék :)

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2011.07.14. 09:12:00

@Álmos: szerintem próbálj meg becsajozni..., de addig is meséld el az anyukádnak, hogy szoptató anyukák láttán izgalomba jössz és ez ráadásul erősen frusztrál. Biztos elkísér majd szakrendelésre, persze csak aha túltette magát azon hogy a szoptatást a székletürítéssel egyenrangúként kezeled.

Kuruttya 2011.07.14. 09:14:14

@szuperapu: már megpróbáltam. Sikerült.

Próbáljam meg elmagyarázni, hogy szexuális töltet != szexuális izgalom, meg hogy kellemetlen != frusztráló? Áh, felesleges.

muzsika 2011.07.14. 11:40:53

ha az anyuka diszkréten szoptat, az égegyadta világon semmit nem látsz a melléből! ha te ettől is beindulsz...
szerintem a kivágott felsőket is betilthatjuk, vagy tudom már: a pusapos melltartót!

susztertangó 2011.07.15. 06:43:28

@Álmos: Ha nincs időm reggelizni, a metrón zacskóból búr kiflit burkolok be.Tahó vagyok?
---------------------------------------------
A nézet eltérése forog fenn, más a szemszög-szempont.Anyuka teljes joggal etethet, de ez intim dolog, és ennek az intimitásnak a szükségszerű szüneteltetése zavarba hozhat pasikat.Ez a pasik szempontja.És ez-magasabb szempont! /Feltéve, ha a pasi magasabb és így a szeme is./

eviblyy 2011.07.15. 15:10:32

Én legtöbbször észre sem veszem, ha egy nő szoptat a közelemben, annyira diszkréten tudják csinálni. Főleg a szoptatós melltartók miatt, meg már gyakorlottak is. Maximum egyes roma anyukák tudják teljes nyíltsággal végezni a művelet, mondjuk az valóban nem gusztusos. De akkor nem nézek oda és kész.

szcora 2011.07.16. 21:48:55

@muzsika: Az anyuka fejje le, tegye hőtárolós táskába (3-4 órát kibír benne) és íme 6 óra szabad idő a deddel a városban ;) ahogy én is csináltam. Nő vagyok, szoptattam 1 éves koráig, nem ültem otthon egész nap és igen, kiráz a hideg a nyilvános helyen szoptató anyáktól. Mellesleg a gyermek minél nagyobb, annál jobban zavarja őt is.

Orbiska · http://borokazselyke.blogspot.com/ 2011.07.19. 15:40:45

Engem soha nem zavart, ha mások nyilvánosan szoptattak, mégis, mikor megszületett az első babám, azt gondoltam, kínosan érezném magam tőle, ha nekem is kellene. Aztán mégis megesett, hogy egy egész napot akartunk a Margitszigeten, esetleg a Városligetben tölteni... Nem szoptattam soha olyan helyen, ahol állandó jövés-menés volt, és félreeső helyen is csak addig, míg el nem kezdett a ded mást is enni, de a kényszer nagy úr. Aki ezt a dolgot ellenzi, próbáljon meg egy egésznapos kirándulásra elmenni, miközben szem előtt tartja, hogy enni kizárólag a hálószobában szabad, behúzott függönynél.

Pamina 2011.07.20. 08:38:14

@Álmos: ,,nem az én dolgom, oldja meg. Nem tart olyan sokáig a szoptatós időszak. "
de, tarthat sokáig, akár 2 éves korig, vagy még tovább is (beszorozva a gyerekek számával).
a cumisüveg meg szoptatási zavarokat okozhat. szóval nem, nem maradok otthon a gyerekek miatt 10 évig, ott szoptatok, ahol és amikor muszáj. te meg (és a hozzád hasonlók) még csak észre sem veszitek, mert értelmes nő meg tudja ezt úgy is oldani. És most nem arról beszélek, hogy bezárkózom a wc-be, ilyet sose tennék (aki ilyet tanácsol, próbálja ki, menjen be egy wc-be enni, jó étvágyat hozzá)

LittleBear 2011.07.22. 22:18:37

Engem meg kifejezetten idegesít, amikor egyesek hangosan cuppogva nyalják-falják egymást a buszon meg általában nyilvános helyen. A nyilvános szoptatást ellenzők az ilyet miért nem ítélik el?

És a szinte teljesen kirakott bögyök - azok szerintem sokkal durvábbak.

És igenis lehet diszkréten szoptatni - ha valaki odamegy hogy megbámulja, az magára vessen...

Sportmóki 2011.07.23. 08:18:31

"Kedves" Álmos, csak miattad regisztráltam ide. :) Nem is tudom, hol kezdjem.

Talán kezdeném azzal, h szerinted az a szoptatási idősaz nem tart olyan soká. Nos ezt gyereke váltogatja. A lányom 25 hónapos koráig szopizott és a kisöccse is szopizik még, holott már 13 hónapos múlt. Tehát ebben nincs igazad.

Te pedig egy felnőtt ember vagy (bár ebben nem vagyok teljesen biztos), aki ha sz*rnia kell, kibírja hazáig. A kisbabák nem ilyenek. Tudod, ezért van pl pelusuk is és ezért kkapnak enni is, ha megéheznek. Hallottál te már éhes gyereket sírni? Nos ezerszer inkább szerintem a szoptatás látványát választanád. :)

Mellesleg szoptatás közben nem sokat látsz a mellből sem. Vagy te egy monokiniző nőtől is rosszul leszel? Bár sztem neked valamiért a szoptatással van gondod, nem a mellekkel. Ez már tényleg szakember dolga lenne megmagyarázni, honnan is eredhet ez. De ahogy láttam, másnak is voltak már ezzel kapcsolatban tippjei.

muzsika: veled sem értek egyet. Először is, az én gyerekeim nem 3 óránként ettek, hanem gyakrabban. attól még, hogy lefejem, egyéb problémákat nem oldok meg. Nem részletezem itt, mert Álmos kiakadna. :) Amúgy meg nem arról az esetekről van szó,amikro a gyerekem nélkül akarok elmenni valahova, hanem amikor vele együtt.

M'ilka tehén 2011.07.23. 10:50:53

Sportmóki, igazad van!!! Az egymás belét kinyaló tizenéves pároktól nekem is herótom van, arról nem is beszélve, mikor a férjem ezt mondja az utcán sétálva: "nézd ott jön két cici!" Hát hm... És valóban nem az a szégyen, ha valaki nyilvánosan szoptat, hanem ha ezért megbámulják vagy megszólják! A sapi amúgy jópofa:-)

kleo1114 2011.07.27. 12:27:07

Persze egy felnőtt ott zabálhat kedvére, ahol akar, egy csecsemő meg várjon amíg haza nem érek. Még mit nem. Mellesleg (muhaha), amikor én szoptattam nyilvános helyen, a gyereken kívül más nem nagyon láthatott sokat a mellemből. Én is láttam már hivalkodva szoptatni nőt, visszatetsző is volt, megértem, ha valakit ez zavar. De van különbség a villamoson kockás konyharuhát szétteregető, lilahagymát evő, és hozzá tescos zacskóból kolbászt harapdáló ember, és a diszkréten fornettit elmajszoló ember között, nnna.

szcora 2011.07.29. 18:51:17

@Sportmóki: Szerintem különbséget kéne tenni nyilvános szoptatás és szoptatás között. Elvonulni a parkban és csendben megejteni a dolgot egy padon, ok. (nem mintha szégyellni való dolog lenne) Nyilván mindenki tudja előre, hogy körülbelül mikor jön el a pillanat. Leülni a bevásárlóközpont közepén egy padra és ott szoptatni, hmmm... igen is zavaró, még a nőkre nézve is. Azért szögezzük le, hogy az elején én is óránként szoptattam, és valahogy mégis megoldottam a dolgot, pedig soha nem hagytam magára a kisfiamat. És tápszert sem kapott soha. Bár nyilván embere válogatja, lehet, hogy túlságosan prűd vagyok, de ez nekem sokkal több egy 'fornetti' evésnél. Annál sokkal bensőségesebb dolog. Mi sem mutatja jobban, minél idősebb lett a fiam, annál kevésbé tűrte meg a csendben üldögélő apukáját is a szobában.

R2D2 & C3PO 2012.10.02. 15:24:06

Nekünk van ilyen sapink.
;-DDD

énszilvikém 2012.10.29. 23:06:03

A sapka a gondolatbuborék. És mi van a jógyermeknek a gondolatában más, mint a jóanyjának a melle. Tetszik-nemtetszik. Ezt mindenki tudja, aki már látott kisbabát közelről.

Ami azt illeti, nekem, nekünk marhán tetszett. A szoptatás maga.( És ezért a sapka is. :D )
Olyan zseniális! Az elégedettség netovábbja van egy szoptatott kisbabán, és azt látni, és ezt adni, a legnagyobb királyság!
Hol van ehhez képest jelentősége annak, hogy van pár gázos humanoid, akiket ez valahogy zavar?
(Ebben a zárójelben, halkan, azt is hozzáteszem, hogy az anyatejért jobban megküzdöttem, mint bármiért ebben az életben. És próbáltam közben mást is. Szóval jól tudom, miről beszélek. )
A szoptatás ünnep, nagyon intim, nagyon finom, de ünnep. Ünneprontók vannak, de kit érdekelnek?
süti beállítások módosítása