Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

A labda második élete

2011.08.08. 09:35 szuperapu

Nem vagyok egy futball rajongó, de azért jólnevelt kisfiúként én is rúgtam a bőrt olykor-olykor, ha elszabadultam a kosárlabdapályáról. Szóval volt nekem is bőrlasztim, de annyi időt azért nem szenteltem neki hogy az újrahasznosításán kellett volna gondolkodnom.

Ha valaki porontya viszont velem ellentétben addig nyúzná a játékszert hogy az már sporttevékenységre alkalmatlan, akkor lehetne még mindig lehet belőle válltáska. Az ötlet jó, akár még retikülnek is elmegy… Vagy nem?

Forrás: Abteil

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő sport gyerek apa kreativ fiú recycle ötletparádé

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr323133348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása