Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Stílusos gyerekszoba - Kosarak a plafonon

2011.09.19. 08:06 felhasznalo

Ha Cyr lennék, most elsütném azt, hogy "plofonegyszerű" ötlet, de eszembe sincs csűrni a szavakat. Mindenesetre elsőre jópofa ötlet, másodikra megszólal bennem a biztonsági riasztó, hogy hát hahó, kötelek, meg magasan lévő kosarak, jaj. De aztán arra jutottam a képet nézegetve, hogy nem hülyeség, csak nem mindenkinek ajánlom.

Mondjuk, 5 évnél fiatalabb gyereknek nem adnék kötelet a kezébe, inkább csak akasztósra csinálnám meg a készséget. Testvérekhez sem raknám be, nehogy az egymás közötti nézeteltérések elrendezésében használják eszközként. Alacsony belmagassághoz sem ideális, főleg nem magas szülők esetén - esténként már ki vágyik végigmenni egy akadálypályán, hogy adhasson egy jóéjt puszit?

De abban biztos vagyok, hogy egy ilyen, egyébként igazán dekoratív tárolási megoldással a gyerek is szívesebben fog rendet rakni, takarítani. Nektek hogy tetszik? Alkalmaznátok vagy veszélyesnek tartjátok?

Forrás: The Boo and the Boys

5 komment

Címkék: biztonság gyerek rend fal tárolás idea gyerekszoba dekor stílusos gyerekszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr123236886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.09.20. 18:14:25

Én viszont, aki Cyr vagyok, csupán annyit mondanék innen a szomszéd csűrből, hogy sok a rag, aranyom, elég annyi, hogy kosarak a plafon...:)))))))

2011.09.28. 23:17:32

Hát ha ilyenek lettek volna a gyerekszobámban, egész nap hőlégballonosat játszottam volna...:D Amúgy dekoratív, meg ötletes, meg minden, de én biztos megbolondulnék, hogy nem látom, melyikben mi van. Jobban szeretem, ha minden a kezem ügyében van. És én is 5-6 évnél húznám meg a korhatárt, nem is feltétlenül csak a kötelek miatt, de eszébe ne jusson beleülni:). Bár ha a gyerek veszélyes dolgokat szeret csinálni, akkor bármivel megcsinálja, nem kell ahhoz, hogy kosár legyen a plafon;).

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.09.29. 11:30:55

@groni: A falon, a zsinórok mellett mindig fel van tüntetve, hogy melyik kosárban mi van.:) Ez szerintem egy szuper megoldás.

2011.09.29. 14:00:39

@felhasznalo: persze, láttam:). Itthon én is fejből tudom, hogy melyik dobozomban mi van, de még így is csomót szenvedek, hogy jaj, most kivettem? Beletettem? Hol lehet?... Mondjuk valószínű, hogy a játékoknál azért ez kevésbé okoz gondot...:D
süti beállítások módosítása